کد خبر: ۳۹۵۵۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
فرمانده نیروی انتظامی نسبت به قمه‌زنی در ایام محرم واکنش نشان داد و گفت: امیدواریم عزاداران حسینی از اعمالی که موجب وهن این مراسم می‌شود، اجتناب کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک یگانهای ناجا با اشاره به مراسم عزاداری حسینی و برنامه‌ریزی نیروی انتظامی برای تامین امنیت این مراسم، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای تامین امنیت این مراسم انجام شده و و امیدواریم این مراسم همچون سنوات قبل و با شکوه همیشگی برگزار شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مواجهه پلیس با قمه‌زنی، با تأکید بر لزوم توجه مسئولان هیئت‌های عزاداری حسینی به توصیه‌های پلیس، گفت: امیدواریم عزاداران حسینی از اعمالی که موجب وهن این مراسم می‌شود، اجتناب کنند.


فرمانده ناجا همچنین با اشاره به افزایش خدمت‌رسانی پلیس در هفته ناجا گفت: در این هفته همکاران ما خدمت رسانی مضاعفی به مردم خواهند داشت و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

اشتری با اشاره به اربعین حسینی از آمادگی پلیس برای خدمت رسانی به زائران خبر داد و افزود: در حال حاضر سه مرز مهران، شلمچه و چزابه آمادگی مراسم اربعین را دارد و در صورت اضافه شدن پایانه مرزی جدید، قطعا اطلاع رسانی کامل انجام خواهد گرفت.

رئیس پلیس کشور در پایان از اجرای چندین عملیات در برابر گروه‌های تروریستی در مرزهای شرقی و غربی کشور و دستگیری عوامل تروریستی خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها