يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۶۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
خبرهای رسیده از بندرعباس و پالایشگاه ستاره خلیج فارس حاکی از این است که بخشی از فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس آماده تولید شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پالایشگاه ستاره خلیج فارس به‌عنوان تنها پالایشگاه میعانات گازی کشور بیش از 10 سال در مرحله ساخت قرار دارد و در حالی که این پالایشگاه به بهره برداری نرسیده، اثرات آن در واردات گسترده بنزین و خام‌فروشی میعانات گازی دیده می‌شود.

«عباس کاظمی» مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جدیدترین اظهار نظر رسمی خود در خصوص زمان بهره برداری کامل از فاز نخست این پروژه ملی گفته است که فاز یک این پالایشگاه تا پایان سال جاری یا پایان دولت یازدهم (مرداد 96) به بهره برداری می‌رسد.

با وجود این، خبرهای رسیده از بندرعباس و پالایشگاه ستاره خلیج فارس حاکی از این است که بخشی از فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس آماده تولید شده است.

«احمد ادیب» مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اخیراً با ارسال نامه‌ای به وزیر نفت از آغاز تزریق خوراک به واحد 01 این پالایشگاه خبر داد. متن این نامه بدین شرح است:
 
پالایشگاه ستاره خلیج فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها