أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۶۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
امید عالیشاه که کاپیتان پرسپولیسی ها در تنها بازی این تیم در جام حذفی محسوب می شد، در نیمه دوم جای خود را به بازیکن دیگری داد، این در حالیست که وی مصدوم نبود تنها با تدابیر برانکو روی نیمکت نشست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، سرخ پوشان روز گذشته در تنها دیدار خود در جام حذفی به مصاف تیم قشقایی شیراز رفتند و نتیجه نهایی این بازی را به حریف خود واگذار کردند تا از این مسابقات کنار بروند.


اما یکی از نکاتی که در ذهن هواداران پرسپولیس از این بازی باقی ماند تعویض کاپیتان این تیم در نیمه دوم بود، در حالیکه تصور می شد این بازی به وقت های اضافه کشیده شود برانکو، امید عالیشاه را از بازی بیرون کشید، این اتفاق در حالی افتاد که اغلب هواداران پرسپولیس تصور بر مصدومیت این بازیکن داشتند، مسئله ای که وجود نداشت و عالیشاه تنها بر اساس تدابیر تاکتیکی برانکو روی نیمکت نشست.

 


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها