يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۶۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
چه بسا اگر مشکل کارت پایان خدمت و گذرنامه برایش رقم نمی خورد او در روز باخت به قشقایی کاپیتان پرسپولیس لقب نمی گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، حسین ماهینی مدافع بوشهری پرسپولیس در روزی که ملی پوشان این تیم حضور نداشتند و امید عالیشاه هم بین دو نیمه تعویض شد بازوبند کاپیتانی را در نیمه دوم و وقت های اضافه بر بازو بست تا در این شکست تاریخی مقابل حریفی دسته دومی به نام قشقایی نامش در کتاب این رقابت ها به عنوان کاپیتان پرسپولیس بازنده ثبت شود.


ماهینی از آن دست بازیکنانی بود که می توانست در جمع ملی پوشان پرسپولیس در این دیدار به میدان نرود اما مشکلات کارت پایان خدمت و گذرنامه این اجازه را از مدافع بوشهری گرفت تا جزو سرشناس ترین بازیکنان تیمی باشد که مقابل قشقایی آن هم در یک پست غیر تخصصی به میدان رفته و با بازوبند کاپیتانی روزی تلخ در تاریخ فوتبال خود به ثبت رساند. برانکو در حالی از ماهینی در نقش مدافع وسط سود برد که در کنارش از یک بازیکن غیرتخصصی دیگر همچون محسن ربیع خواه به عنوان مدافع وسط سود برد که همین امر باعث شد نه توانایی های ماهینی به کار بیاید نه خط دفاع پرسپولیس سرو سامان بگیرد.


به هر شکل حسین ماهینی با وجود تمام تلاش هایی که انجام داد نتوانست رهبر خوبی برای لشگر سرخ پایتخت در دیار گل و بلبل باشد تا این تیم زودتر از حد تصور اولین جام این فصل را از دست بدهد و تمام امیدهایش به قهرمانی در لیگ برتر دوخته شود. نتیجه ای که باعث شد بازوبند کاپیتانی برای ماهینی خوش یمن نباشد و این بازیکن را با انتقادات زیادی مواجه کند.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها