أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۶۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
یک مرد چینی برای گم کردن رد خود در یک جنایت خانوادگی، دست به یک قتل عام گسترده زد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد چینی اعتراف کرد پس از کشتن والدین خود، برای فریب پلیس، 17 نفر دیگر از اهالی روستای خود را نیز کشته است.

این مرد چینی که روز گذشته در روستایی در استان "یون‌نان" در جنوب غربی چین دستگیر شد، در تحقیقات اولیه پلیس اعتراف کرد که به خاطر پول با والدین خود درگیر شده و آنها را با سلاح گرم به قتل رسانده است و سپس به خاطر اینکه پلیس به او مظنون نشود، در یک اقدام جنون‌آمیز، 17 نفر از اهالی همان روستا را نیز قتل عام کرده‌است.

خبرگزاری شینهوا سن مقتولان را بین  3 تا 72 سال عنوان کرد.

این جوانِ تقریباً ‌20 ساله در حالی برای فریب دادن پلیس اقدام به کشتن اعضای 6 خانواده مختلف کرد که قتل عام گسترده در چین یک پدیده نادر به شمار می‌رود و دسترسی به اسلحه نیز در این کشور به شدت محدود است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها