يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۶۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
معاون کنسولی وزیر امور خارجه اعلام کرد:
معاون کنسولی وزیر امور خارجه: امسال به هیچ وجه روادید اربعین لغو نمی شود و حتی یک نفر هم بدون ویزا به عراق نمی رود.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، حسن قشقاوی در حاشیه نشست ستاد اربعین در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال لغو روادید سفر اربعین افزود: طرف ایرانی همواره به موضوع لغو روادید سفر اربعین تاکید کرده است و در سفر اخیر نیز وزارت امور خارجه به این مسئله اشاره کرد با این حال طرف عراقی با لغو روادید موافقت نکرد. 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی با بیان اینکه رایگان شدن یا نشدن سفر اربعین مسئله نیست، گفت: با توجه به اینکه روادید اربعین لغو نشد، مشکلی برای طرف ایرانی مطرح نمی‌شود و با توجه به تعداد دو میلیونی زائران ایرانی و قیمت 40 دلاری ویزا، عدم لغو روادید نه به نفع یکی از طرفین و نه به ضرر طرف مقابل است. 

قشقاوی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه امسال روادید اربعین لغو نمی شود، گفت: اگر سال گذشته عده ای بدون ویزا سفر کردند، امسال با توجه به تمهیدات انجام شده حتی یک نفر هم بدون ویزا به سفر اربعین نخواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
زیارت
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
خواهیم دید!
پارسال من میزای انفرادی داشتم یک هفته قبل اربعین از مرز مهران رفتم تو....ایرانیها عزیز با لطف مرزداران عراقی بدون ویزا رفتن تو و ما با ویزا برای مهر کردنش توسط طرف عراقی کلی تو صف موندیم!
رو حرف قشقشایی کسی حساب نمیکنه چون محلی از اعراب نداره!
مهم اراده طرف عراقی که حتما مجوزشو میده و بنده مطمئنم و لطف امام حسین ع که زوار مستضعفش با کمترین هزینه توفیق تشرف خانوادگی داشته باشند.
سفره دار هم مردم شیعه و شریف عراقند.هتلشم موکب های از قبل مهیا خدمت و منازل با خدمات صلواتی همین مردم ستمدید عراق است.
واین یعنی حرکت مردمی با لطف و کرم آقا سید الشهدا ع و اهل بیت ع.
به امید دیدار بدون ویزایتان در نجف، کربلا ، کاظمین و سامرا.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها