أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۵۶۸۹
زمان انتشار: ۲۳:۴۴     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
دنبال میزبانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ هستیم؛
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تصورم این است که فدراسیون کره جنوبی پیشنهاد ما را برای بازی در روز تاسوعا نپذیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مهدی تاج در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال ایران و مشکلاتی که این تیم در کلمبیا داشت، گفت: من با آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی صحبت کرده ام. خوشبختانه وضعیت آنها در کلمبیا آنگونه نیست که عنوان می‌شود. ناظم الشریعه به من گفت شرایط بسیار مطلوب است و ما برای پیروزی به میدان می رویم؛ هرچند که از دید من آنها همین حالا هم قهرمان  هستند و کار بزرگی انجام داده اند.

وی افزود برنامه ما این است که در فوتبال ساحلی و فوتسال که مدعی تر هستیم جلو برویم. انشاءالله فوتبال ساحلی ما که در رده پنجم است به رده های سوم و چهارم برسد و فوتسال ما هم در میان چهار تیم برتر جهان بماند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: برای سال ۲۰۲۰ از فیفا درخواست میزبانی جام جهانی را کرده ایم و امیدواریم بتوانیم میزبانی جام جهانی فوتسال را به دست آوریم.

وی در مورد اینکه تنها رقیب سرسخت ما در راه به دست آوردن میزبانی ژاپن است، گفت: با رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن صحبت کرده ام و وی گفت اگر ما در این راه جدی باشیم به نفع ایران کنار خواهند کشید.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران  در ادامه در مورد تردید پیرامون امکانات ما برای برگزاری میزبانی فوتسال جهانی گفت: اگر کلمبیا تشریف داشتید متوجه می شدید که امکانات ما بد نیست. در آن شهر که ما بودیم دو سالن و دو هتل مناسب وجود داشت. ما هم در تهران ورزشگاه آزادی و حتی سالن خودمان را آماده می کنیم، در اصفهان هم سالن پیروزی و نقش جهان را داریم که جام باشگاه های جهان در آن برگزار شد و استاندارد است. در شیراز هم سالن خوب داریم. هتل و فرودگاه هم در این شهر ها هست و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی تاکید کرد: با این حال ۱۲ فرم هست که اینفانتینو رئیس فیفا به ما داده است و یک ماه هم از آن گذشته  و برای ما آن را تمدید کرده اند. انشاءالله دولت محترم  در جمع آوری امضاها برای این فرم ها ما را یاری کند چرا که برخی  ارگان‌ها مثل وزارت اقتصاد و دارایی یا پلیس و سایر ارگان‌ها باید آن را تایید کنند، اگر این اتفاق رخ دهد من فکر می کنم بتوانیم میزبانی را بگیریم.

تاج در ادامه پیرامون وضعیت تیم نوجوانان ایران و صعود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: آنها هم شرایط خوبی دارند. کارهایی باید برای آنها انجام می دادیم که انجام شد. البته این بچه ها که هر کدام نماینده یک شهر هستند، تنها به پیروزی فکر می کنند و به این موارد  اهمیتی نمی دهند.  امیدواریم بتوانیم عراق را ببریم. البته کار سختی هم داریم چرا که برخی بر این باورند در این مسابقات  بازیکن صغر سنی هم هست اما بازیکنان ما به این موضوع اهمیتی نمی دهند و برای برد به میدان خواهند رفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی ایران و دیدار با ازبکستان  تاکید کرد: دیروز با کارلوس کی روش حرف زدم. شرایط تیم خوب است. ما توانستیم با کمک  یکی از شرکت های هواپیمایی برای سفر به ازبکستان، هواپیما را چارتر کنیم و بلافاصله بعد از مسابقه هم تیم ملی را به تهران برمی گردانیم. آن شرکت هواپیمایی به ما در حدود ۹۰ درصد تخفیف داد  وگرنه دو روز طول می کشید تا برویم و برگردیم اما حالا مسیر رفت و برگشت ما سه ساعت است.

تاج همچنین در مورد دیدار با کره جنوبی در روز تاسوعا افزود: اساس کار مردم ما و دستگاه های اجرایی این بود که این بازی در روز تاسوعا برگزار نشود. جلسات بسیاری داشتیم چه حضوری و چه غیر حضوری. حتی بحث بود که این دیدار را برگزار نکنیم. هنوز هم در تلاش هستیم تا با کره‌ای‌ها به این نتیجه برسیم که در بازی برگشت ما میزبان باشیم. تصورم این است که فدراسیون کره جنوبی پیشنهاد ما را نپذیرد چون در آن صورت ما در سه بازی آخر میزبان می شویم که پذیرش این موضوع سخت است اما تلاش ما باید انجام شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پایان گفت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند ما هر چه داریم از محرم و صفر است. به هر حال ما یک کشور شیعه هستیم. ان شاءالله همه تماشاگران برای بازی تیم ملی ایران با کره جنوبی یک دست با لباس مشکی به ورزشگاه می آیند. فیفا البته شرایط خاص خودش را دارد اما مردم ما شیعه هستند. حتی در تلاش هستیم که حتی ساعت ۶ را هم به ساعت ۴  برای برگزاری بازی برسانیم. فردا هم در شورای امنیت ماجرا را دنبال می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها