أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۸۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۱ مهر ۱۳۹۵
-تعطيلی بی‌سروصدای توان هسته‌ای كشور كماكان ادامه دارد و در جديدترين اقدام، وزارت علوم اقدام به حذف بعضی گرایشات رشته مهندسی هسته‌ای از دفترچه انتخاب رشته مقطع دکترای سال ۹۶ كرده است.

-اطلاعات مربوط به دفترچه پذيرش نشان می‌دهد كه پذيرش دانشجوی دكترا در رشته‌های "چرخه سوخت"، "گداخت" و "پرتوپزشكی" كه زيرمجموعه مهندسی هسته‌ای هستند، متوقف شده است.

-اين در حالی است كه در سال 94 در گرايشات كاربرد پرتوها، راكتور، پرتوپزشكی و گداخت در 21 رشته محل و با ظرفيت 68 نفر پذيرش انجام می‌شد كه در سال 95 به پذيرش تنها 28 دانشجوی دكتری در 15 رشته‌محل كاهش يافت.

✅به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir


وزارت علوم در اطلاعیه ای اعلام کرد گرایش های رشته دکتری مهندسی هسته ای حذف نشده و این گرایش ها دایر است.

به گزارش مهر در پی انتشار خبری در برخی از رسانه ها مبنی بر حذف گرایش های رشته دکترای مهندسی هسته ای که انتشار و بازنشر آن بدون اطلاع از صحت و سقم موضوع صورت گرفته است، روابط عمومی وزارت علوم اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: تمامی گرایش های دکتری مهندسی هسته ای همانند سال های گذشته در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۹۶ درج شده و برنامه آموزشی این رشته ها زیر نظر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه شهید بهشتی در حال اجرا است و هیچ گرایشی حذف نشده است.

داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات به سایت سازمان سنجش آموزش کشورمراجعه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها