يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۵۹۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۱۲ مهر ۱۳۹۵
مشاور عالي رئيس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: انتخاب رشته تكميل ظرفيت آزمون كارشناسي ارشد از فردا سه شنبه ۱۳ مهر آغاز مي‌شود.

به گزارش پایگاه 598، حسين توكلي مشاور عالي رئيس سازمان سنجش آموزش كشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: اطلاعيه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در رابطه‌ با زمان اعلام‌ ظرفيت‌هاي جديد يا تكميل ظرفيت برخي از كدرشته محل‌هاي آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته سال 95 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي، امروز دوشنبه ۱۲ مهرماه منتشر مي‌شود.

وي افزود: داوطلباني كه در جلسه آزمون كارشناسي‌ ارشد 95 حاضر بوده‌اند، مي‌توانند كدرشته محل‌هاي جديد يا تكميل ظرفيت برخي از كدرشته محل‌هاي دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي را در سايت سازمان سنجش مشاهده و نسبت به انتخاب رشته اقدام كنند.

توكلي ادامه داد: متقاضيان با دارا بودن نمره كل بزرگتر يا مساوي يك مي‌توانند از فردا سه‌شنبه 13 مهر تا شنبه 17 مهر 95 از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش نسبت به انتخاب حداقل 20 كدرشته محل‌( در صورت وجود) از كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود اقدام و آن‌ها را به ترتيب اولويت در فرم مشخص شده درج كنند.

به گفته وي، ظرفيت پذيرش اين كدرشته‌محل‌ها حدود 81 هزار نفر است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها