أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۶۱۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۳ مهر ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، طی روزهای اخیر برخی رسانه ها حسابی از گلر خارجی پرسپولیس انتقاد کردند و او را بازیکنی درجه سه خواندند. چند مطلب در بانک ورزش منتشر کردیم و نوشتیم اگر هم این گلر کیفیت مناسبی نداشته باشد باید در بازی های دیگر مشخص شود.

در روزهای قبل حتی به این نکته اشاره کردیم که با نبود سیدجلال و انصاری، خط دفاعی پرسپولیس به راحتی اجازه حضور بازیکنان قشقایی داخل محوطه جریمه را دادند و حتی او یکبار وقتی بازی یک - صفر به سود قشقایی بود موقعیت تک به تک را از حریف گرفت.

ضربات پنالتی را هم تشریح کردیم که هیچ وقت در دنیا روی چنین ضرباتی خوب یا بد بودن بازیکن و گلر را نمی سنجند چه بسا چهره هایی چون مارادونا هم پنالتی از دست داده اند و گلرهایی مثل اولیور کان و بوفون هم شده که در ضربات پنالتی، خلاف جهت حرکت کنند. این مطالب که به بد نبودن گلر پرسپولیس - لااقل در این تک بازی - اشاره داشت با موج انتقادات برخی مخاطبان مواجه شد.

در برنامه نود شب گذشته عادل حسابی از گلر جدید پرسپولیس تعریف کرد و گفت به نظرش این دروازه بان، گلر خوبی است اما حالا کسی انتقادی از مجری نود ندارد. شاید هم چون در اینجا اجازه نظر دادن آزاد است همه انتقاد می کنند و در برنامه عادل فرصت انتقاد نیست.

در هر صورت باید قبول کرد عیار رادوشویچ در این بازی مشخص نشده و اگر هم این گلر، دروازه بانی درجه سه باشد، باید در بازی های بعدی به آن پی برد. درست مانند وضعیت پریموف که خیلی ها از او انتقاد می کنند اما در کمترین زمان حضورش در زمین، برای سرخپوشان گلزنی کرده. حال آنکه یک صدم پاس هایی که به طارمی داده می شود به این بازیکن داده نشده. شاید بن سون حق داشت که معتقد بود برخی در پرسپولیس رفیق بازی می کنند و تنها به طارمی پاس می دهند. لااقل در مورد دیگر مهاجم خارجی پرسپولیس هم چنین شرایطی به چشم می خورد. البته بعید است طارمی فردی باشد که از رقابت سالم با خارجی ها هراس داشته باشد. باید در ادامه راه دید پریموف پاس های بیشتری دریافت می کند تا بتواند خودش را نشان دهد یا او هم مانند رادوشویچ، قربانی یک سری تحلیل های عجیب و غریب فنی می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها