کد خبر: ۳۹۶۴۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۵ مهر ۱۳۹۵
این امتیاز است یا نقطه ضعف/
به گزارش پایگاه 598 به نقل از همشهری ورزشی، اگرچه عمدتا از كم‌حرف بودن مديران پرسپوليس به عنوان يكي از محاسن اين باشگاه ياد مي‌شود، اما بدون ترديد برخي مواقع هم لازم است سكوت‌ بشكند و پاسخ برخي ابهامات به طور جدي داده شود. در طول دو ماه اخير باشگاه پرسپوليس حداقل با چهار ابهام و اتهام مهم مواجه بوده كه مديران اين مجموعه در مورد هيچكدام از آنها روشنگري نكرده‌اند. اين سياست سكوت اگرچه باعث مي‌شود مشكلات مطرح شده زودتر فراموش شود، اما به هر حال ابهامات و تاريكي‌ها را به قوت خودشان باقي مي‌گذارد.

انتقال اوكرايني‌ها

عادل فردوسي‌پور گزارش مفصلي در مورد پشت پرده مبهم حضور دو بازيكن اوكرايني در پرسپوليس روي آنتن برد. در اين گزارش، كم و كيف جذب يانسكي و پريموف به برگزاري اردوي پيش‌فصل سرخ‌ها در تركيه ربط داده شده بود. مديران پرسپوليس اما به جاي روشنگري در اين مورد، صرفا عادل فردوسي‌پور را تهديد به شكايت كردند؛ تهديدي كه هنوز مشخص نيست عملياتي شده يا نه؟

قرارداد جيووا

اين يكي هم كار عادل و برنامه‌اش بود. كيفيت حضور برند جيووا در فوتبال ايران توسط برنامه نود به چالش كشيده شد و حتي پاي يكي از مديران ارشد باشگاه پرسپوليس هم به ميان آمد. اين گزارش اثر خودش را روي تيم ملي گذاشت و مردان كي‌روش را صاحب پوشاك آديداس كرد، اما پرسپوليسي‌ها هيچ توضيحي ندادند و همكاري‌شان هم با جيووا همچنان ادامه دارد!

قراردادهاي زيرميزي

بهرام افشارزاده در بخشي از نامه تندي كه عليه وزير ورزش نوشت، باشگاه پرسپوليس را به ارايه فهرست غيرواقعي در پايان فصل نقل‌وانتقالات متهم كرد. مديرعامل پيشين آبي‌ها مدعي شد دستمزدهاي مندرج در فهرست استقلال واقعي است، اما پرسپوليسي‌ها به برخي بازيكنان‌شان پول زيرميزي داده‌اند. انتظار مي‌رفت طاهري و دوستاش به اين ماجرا واكنش جدي نشان بدهند، اما مطلقا هيچ خبري نشد!

ادعاي هدايتي

حسين هدايتي در اقدامي بسيار جنجالي مدعي شده پرسپوليسي‌ها براي جذب گولچ 200هزار يورو پول از او گرفته‌اند، اما به اين بازيكن فقط 30هزار يورو پرداخت كرده‌اند. اين يك اتهام بزرگ است كه از سوي شريك تجاري قرمزها به مجموعه باشگاه نسبت داده مي‌شود، اما دست‌كم تا لحظه تنظيم اين مطلب سرخ‌ها در اين مورد هم سكوت كرده‌اند و عكس‌العمل خاصي نشان نمي‌دهند. مشخص نيست طاهري و ديگر مديران باشگاه در مورد مسايل و ابهامات مطرح شده دفاعي ندارند يا اينكه سياست‌شان حفظ سكوت و آرامش است؟ گذر زمان اين مساله را روشن خواهد كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها