أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۶۵۳۸
زمان انتشار: ۰۲:۰۳     ۱۶ مهر ۱۳۹۵
مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه-منطقه اروپا
در مرحله مقدماتی فوتبال جام جهانی 2018 روسیه، تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا امتیازات را تقسیم کردند و کرواسی 6 گل به کوزوو زد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شب گذشته مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه از قاره سبز با انجام 9 مسابقه ادامه یافت.

در مهم‌ترین مسابقه که در ورزشگاه یونتوس‌آره‌نا تورین انجام شد، ایتالیا در پیکار خانگی با اسپانیا به تساوی یک بر یک رسید.

این دو قهرمان اسبق جهان از ساعت 22و 15 دقیقه شب گذشته مصاف خود را آغاز کردند که بعد از پشت سرگذاشتن یک نیمه بدون گل، ابتدا اسپانیا گلزنی کرد.

ویکتورماخین ‌پرزویتلو برای تیم میهمان در دقیقه 55 گلزنی کرد.اما در دقیقه 82 دنیله دروسی از روی نقطه پنالتی میزبان را از شکست دور کرد و به یک امتیاز در گروه G رساند.

در این گروه هم اکنون آلبانی با 6 امتیاز از 2 بازی در رده نخست قراردارد. اسپانیا با 4 امتیاز و تفاضل گل 8+ در رده دوم قرارگرفته و ایتالیا با 4 امتیاز و تفاضل گل 2+ صاحب پله سوم است.

همچنین کرواسی موفق شد در جدالی خارج از خانه کوزوو را 6 بر صفرشکست دهد.

 

*سایر نتایج:

لیختن اشتاین صفر- آلبانی 2

مقدونیه یک- رژیم اشغالگر قدس 2

ترکیه 2-اوکراین 2

ایسلند 3-فنلاند 2

مولداوی صفر- صربستان3

ایرلند یک- گرجستان صفر

اتریش 2- ولز 2
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها