أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۶۵۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۷ مهر ۱۳۹۵
در هیات مکتب الزهرا(س) عنوان شد:
به دنبال انتشار تصاویری از چک های پرداختی به برخی از مداحان کشور، حاج محمدرضا طاهری در هیات مکتب الزهرا(س) به این خبرسازی و ادعا پاسخ داد و بیان داشت: چک ٢٠ میلیون تومانى که تصویر آن را در صفحات مجازى انتشار دادند مسئله‌ای است کاملاً از پیش طراحى شده و هیچکدام از دوستان عزیزم (حاج سعید آقا، حاج محمود آقا و حاج آقا رضا هلالى) در جریان نبوده و نیستند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به دنبال انتشار تصاویری در خصوص چک های پرداختی به برخی از مداحان کشور، حاج محمدرضا طاهری در هیات مکتب الزهرا(س) به این خبرسازی و ادعا پاسخ داد و بیان داشت: چک ٢٠ میلیون تومانى که تصویر آن را در صفحات مجازى انتشار دادند مسئله‌ای است کاملاً از پیش طراحى شده و هیچکدام از دوستان عزیزم (حاج سعید آقا، حاج محمود آقا و حاج آقا رضا هلالى) در جریان نبوده و نیستند.

این مداح اظهار نمود: این قضیه را با یک وکیل دادگسترى مطرح کردیم و قطعاً از شایعه‌پراکنان این موضوع شکایت می‌شود و ان‌شاءالله عموم مردم عزیز مطلع خواهند شد.

حاج محمدرضا طاهری افزود: عزیزانى را که نام برده‌اند و مجلس قول داده‌اند، تمام وقتشان در جلسات خودشان برنامه دارند، آیا وقتى دارند که جایى دیگر وعده کنند؟! خود این عزیزان براى جلساتشان خرج می‌کنند! آیا ما از خودمان پول می‌گیریم؟!

این مداح اهل بیت عصمت و طهارت در پایان خاطرنشان کرد: البته خدا را شاکریم که انقدر جلساتمان تأثیرگذار بوده که عده‌اى براى تشویش اذهان مردم چنین حرف‌هاى بى‌پایه و اساسى مطرح می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
ط.وری صحبت میکنه انگار مفت و مجانی دارن مداحی میکنن . کسی که برای مداحی سالار شهیدان توقع پول و مقام داره . مداحی اش هم ارزش نداره . مطمئنا این چکهای قلابی هست چون رقمشان خیلی کم هست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
معلوم و مسلم است كه اين شارلاتان بازيها را همان نوكران دولتي درست كرده است كه مديران دزد خود را . ذخائر نظام ناميده است !!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها