کد خبر: ۳۹۷۱۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۳ مهر ۱۳۹۵
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: محور چالوس به کرج از ساعت ۱۵ امروز از میدان امیرکبیر به سمت چالوس یکطرفه خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی رئیس رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص «آخرین محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور»، اظهار داشت: این محدودیت‌ها امروز مربوط به محور چالوس به کرج است که از ساعت 15 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر ترافیک در محور قم به تهران و در استان خراسان رضوی، محور مشهد به قوچان، مشهد به سبزوار و مشهد به تربت‌حیدریه نیمه‌سنگین است.

سرهنگ رحمانی افزود: ترافیک محور چالوس به سمت کرج در محدوده ولی‌آباد، مرزن‌آباد و کندوان سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در محور هراز، محدوده پلور و آبعلی و جنگل نارنجستان نیز سنگین است؛ضمن اینکه در محور رشت ـ قزوین، محدوده امامزاده هاشم و رودبار و منجیل ترافیک سنگینی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به آزادراه قزوین به کرج یادآور شد: ترافیک در این محور نیز در محدوده گلشهر سنگین است و در محور فیروزکوه نیز در محدوده شیرگاه تا زیرآب ترافیک سنگینی را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه در سایر محورها نیز بارندگی را نداریم، خاطر نشان کرد: ترافیک در محورهای دیگر روان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها