أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۷۲۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۴ مهر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، پنج گردشگر تهرانی که عصر پنجشنبه در جنگل‌های «بلیران» در بخش «دشت‌سر» شهرستان آمل گم شده بودند سرانجام با کمک امدادگران نجات یافتند.
 
به گزارش ایران، «نیکزاد» رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل گفت: گم شدن این گردشگران را 2 خانواده تهرانی به مرکز پیام جمعیت هلال‌احمر آمل اطلاع دادند، آنان در مسیر برگشت از جنگل «بلیران» راهشان‌را گم کردند و در جنگل ناپدید شدند.
 
نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر پس از اعلام گزارش این واقعه به مسیرهای تردد گردشگران اعزام شدند و به‌همراه مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، بخشداری و نیروهای مردمی پس از حدود 2 ساعت جست‌وجو، سرانجام شب جمعه آنان را پیدا کردند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: این پنج گردشگر عضو 2 خانواده تهرانی بودند که صبح پنجشنبه برای گردش به جنگل «بلیران» آمل رفتند و پس از طی مسافت طولانی در جنگل انبوه، مسیر بازگشت را گم کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها