امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۷۳۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۴ مهر ۱۳۹۵
احسان حاج‌صفی در این روزها تنها نماینده تیم های اصفهانی در تیم ملی شده است و امروز با خداحافظی نویدکیا به کاپیتان اول زردپوشان تبدیل خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش‌سه"، احسان حاج‌صفی هافبک تیم ملی ایران و باشگاه سپاهان این روزها تنها ملی‌پوش دو باشگاه اصفهانی است. البته در دور اول تمرینات تیم ملی در اردوی ایتالیا علاوه بر حاج‌صفی سه بازیکن از تیم ذوب‌اهن هم شرکت داشتند، اما پس از برگشت از اردوی ایتالیا رشید مظاهری، مرتضی تبریزی و احسان پهلوان در لیست نهایی تیم ملی حضور نداشتند تا حاج‌صفی تنها نماینده اصفهانی‌ها در تیم ملی باشد. البته بازیکنان شاخصی در هر دو تیم وجود دارد که می توانند در آینده در لیست تیم ملی قرار بگیرند. سه بازیکن ذوب آهن که در اردوهای تیم ملی مدنظر کی‌روش بودند نشان داده اند که از بازیکنان آینده دار تیم ملی خواهند بود و به خصوص برای مرتضی تبریزی و احسان پهلوان فرصت‌های زیادی در آینده وجود دارد.

 

احسان حاج‌صفی پس از بازگشت از فوتبال آلمان در چهار دیدار برای سپاهان به میدان رفته و بازی در پست های مختلف را تجربه کرده است. در این چهار دیدار تیم سپاهان دو برد و دو شکست را تجربه کرده است. حاج‌صفی در ورود دوباره به لیگ برتر هنوز نتوانسته درخشش فصل گذشته خود را با تیم سپاهان تکرار کند. علیرغم به ثمر رساندن یک گل بسیار زیبا در مقابل پرسپولیس و به علیرضا بیرانوندی که تنها 2 گل با گذشت هفت هفته از مسابقات دریافت کرده، حاج‌صفی هنوز با بازیکن مورد انتظار هواداران سپاهانی فاصله دارد. هافبک تیم سپاهان که در حال از دست دادن جایگاه خود در تیم ملی بود، در دیدار حساس مقابل ازبکستان و کره جنوبی در پست بازیکن پشت مهاجمین به کار گرفته شد و عملکرد خوب او باعث نیمکت نشینی آندرانیک تیموریان شد. حاج‌صفی که در بازی اول تیم ملی مقابل قطر عملکرد خوبی نداشت و از ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل چین کنار رفت، خیلی زود توانست جایگاه خود را در تیم ملی با بازی های درخشان تثبیت کند و در دیدار امروز بین دو تیم اصفهانی، حاج‌صفی در تلاش است تا به عنوان تنها ملی‌پوش این دیدار درخشش تیم ملی را در سطح باشگاهی هم به نمایش بگذارد.


امروز علاوه بر این یک روز خاص برای احسان حاج‌صفی خواهد بود و در روزی که محرم نویدکیا کاپیتان اول سپاهانی ها قصد خداحافظی از فوتبال را دارد، او به کاپیتان اول سپاهانی‌ها بدل خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها