أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۷۳۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۴ مهر ۱۳۹۵
محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان در پایان مسابقه مقابل ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگاران درباره موضوع خداحافظی اش صحبت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، نویدکیا گفت: با داشتن 35 سال سن احساس کردم دیگر کافی است و وقت خداحافظی. خصوصا در ناحیه زانو احساس درد زیاد دارم و فکر می کردم که هم به خاطر سن و سال و هم به خاطر وضعیت جسمانی موقع خوبی برای خداحافظی باشد که البته این اتفاق نیفتاد چون احساس کردم شرایط، شایسته نیست.

 


نویدکیا ادامه داد: تاکید داشتم این خداحافظی روبه روی ذوب آهن که یک تیم دیگر اصفهانی است رقم بخورد اما بچه ها نگذاشتند من خداحافظی کنم حالا باید ببینیم چه می شود.

 


نویدکیا وقتی با این سوال خبرنگاران که راجع به حضورت در برنامه نود صحبت کن مواجه شد اینطور جواب داد: من وقتی در این برنامه حضور پیدا کردم اصلا آقای فردوسی پور نگذاشت من حرف بزنم و تمام وقت داشت با لپ تاپش بازی می کرد.

 

 

 

 


خبرنگاران از او پرسیدند برنامه نود مستقیما از حضور برای شما دعوت کرد که نویدکیا پاسخ داد: نخیر. یک رابط این وسط بود و او از من خواست تا در این برنامه حاضر شوم اما آقای فردوسی پور به حرف های من گوش نمی کرد و امکان صحبت به من نداد.

 


نویدکیا دوباره درباره خداحافظی اش مورد سوال قرار گرفت و اینگونه گفت: آقای ویسی نسبت به این وضعیت گلایه مند بود و من هم تاکید داشتم خداحافظی بکنم تا نبردن های تیم در بازی های آینده به گردن من نیفتد اما این اتفاق نیفتاد و باید منتظر آینده بمانم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها