أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۷۴۱۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نامه‌ای به جعفری دولت آبادی از اهدای هدایا از سوی عراقچی معاون حقوقی وزارت خارجه و حسین فریدون دستیار ارشد رئیس جمهور به وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نامه‌ای به جعفری دولت آبادی از اهدای هدایا از سوی عراقچی معاون حقوقی وزارت خارجه و حسین فریدون دستیار ارشد رئیس جمهوربه وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا انتقاد کرد.

در ابتدای نامه سهراب صلاحی به دادستان تهران آمده است: در خبرها آمده بود که در جریان مذاکرات هسته ای از سوی آقای عراقچی، معاون محترم حقوقی وزارت خارجه، فرشی به ارزش 1150 دلار و همچنین از سوی آقای حسین فریدون، دستیار ارشد محترم رئیس جمهور، فرش دیگری به ارزش 1100 دلار به خانم وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا اهدا گردیده است.

وی در نامه خود ادامه داد: چنین عملی درست پس از زمانی صورت گرفته که خانم وندی شرمن در پاسخ به محبت رئیس جمهور محترم ایران، آقای روحانی، که به آقای اوباما لقب «نجیب» و «مؤدب» داده بود، در کلماتی رکیک و صریح به مردم ایران فحش داده و دی ان اِی (DNA) ایرانی‌ها را خراب و دغل کار خوانده بود.

صلاحی بیان داشت: اکنون از جنابعالی به عنوان مدعی العموم سوال می‌شود که آیا فعل این آقایان در اهدا هدیه به کسی که به ملت ایران با سابقه تاریخی مکتوب پنج هزار ساله فحش و ناسزا می‌دهد، وصف مجرمانه دارد یا نه، اگر ندارد، لطفا توضیح دهید که بی حرمتی به حفظ خون 250 هزار شهید ایرانی که آمریکایی‌ها مستقیم و غیر مستقیم در جنایت به شهادت رساندن تک تک آنها شریک هستند چه مصداقی خواهد داشت؟ اگر دارد که دارد، پس چرا وفق قانون و شرع اقدام نمی فرمایید؟

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در انتهای نامه خود گفت: آیا باید به مسئولین دولتی که با راهزنی به سرقت اموال ایران مشغولند و یا هنگامی که هنوز مرکب برجام خشک نشده است با تصویب مصوبه ای با 407 رای امید دولت محترم تدبیر و امید را در گشایش سرمایه گذاری و رونق گرفتن گردشگری ناامید می‌کنند، باید با فرش قرمز پاسخ داد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها