أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۷۴۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
تشیع انگلیسی؛
در راستای پروژه شیعه هراسی و تضعیف جایگاه شیعیان در جهان، غرب در برهه های مختلف تلاش می کند با ارائه تصاویری نادرست و ناصحیح از مذهب تشیع، از گسترش و اشاعه آن در جهان جلوگیری نماید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه تبیینی نفوذ، ”تشیع انگلیسی” یا "شیعه لندنی”؛ اصطلاحی که مدتی است بر سر زبان‌ها افتاده است. پس از "اسلام آمریکایی” که امام خمینی (ره) در برابر اسلام ناب محمدی تبیین کردند، رهبر انقلاب و نخبگان کشور از تهدیدی به نام "تشیع انگلیسی” پرده برداشتند. تشیعی که از لندن و با حمایت سرویس‌ اطلاعاتی این کشور حمایت و ترویج می‌شود تا محصول "تفرقه” را در کشورهای اسلامی برداشت کند. تشیعی که با هزینه‌های سنگین تبلیغاتی تمام توان خود را برای پیوند "شیعه” با خشونت و قرار دادن آن در مقابل سایر فِرَق اسلامی تجمیع کرده است.

مصداق‌های شناسایی "تشیع انگلیسی” چیست؟

تشیع انگلیسی، شعبه‌ای از "اسلام آمریکایی” است؛ فرقه‌ای که با شهادت و جهاد نسبتی ندارد. بی‌خطر برای طاغوت و ظالمین و از کنار آمریکا و اسرائیل نیز با سکوت عبور می‌کند. "شیعه انگلیسی” ترجیح می‌دهد بر پیکر خونین امام حسین (ع) گریه و مویه کند تا در رکاب پسر رسول خدا کشته شود. تشیع انگلیسی هدفش حرکت در مسیر اصلاح دین رسول خدا نیست و تنها بر تفرقه و اختلافات تأکید دارد. "تکفیر” می‌کند. ناسزا می‌گوید. به مقدسات سایر مسلمانان توهین می‌کند و به تنها حکومت شیعی جهان می‌تازد.

انگلیس برای اولین بار چه زمانی در تشیع نفوذ کرد؟

یکی از ردپاهای اولیه نفوذ انگلیس در تشیع به زمانی بازمی‌گردد که میرزای شیرازی به مقابله قراردادهای استعماری انگلستان پرداخت و علمای شیعه پس از آن در هر فرصتی بر ضد این قدرت استعمارگر فتوای جهاد و مقاومت می‌دادند. دولت انگلیس و سرویس اطلاعاتی این کشور میزبان برخی از مراجع شیعه شد و با بهره‌گیری از از محبوبیت آن‌ها در اروپا، بستر پرورش طلبه‌های جوان با گرایش‌های ضد نظام اسلامی و در مغایرت با روش غالب مراجع عظام شیعه در قم و نجف، فراهم کردند.

تشدید ترویج عقاید تشیع انگلیسی در ایام عزاداری سیدالشهدا

به مناسبت ایام عزای سیدالشهدا (ع) و گرم شدن بازار برخی انحرافات در مراسم عزای حسینی، شبکه ها و رسانه های خارجی و ضدانقلاب با انتشار گسترده قمه زنی، به دنبال القاء خشونت آمیز بودن عقاید شیعیان و رفتار خارج از عرف این گروه مذهبی دارند. در حالیکه، تمامی این اقدامات با هماهنگی سرویس های غربی به وسیله برخی شخصیت های معلوم الحال که حمایت مالی از سوی غرب می شوند انجام می شود.

رسانه های خارجی چه تصاویری از محرم سال ۱۳۹۵ ارائه کردند؟

در راستای پروژه شیعه هراسی و تضعیف جایگاه شیعیان در جهان، غرب در برهه های مختلف تلاش می کند با ارائه تصاویری نادرست و ناصحیح از مذهب تشیع، از گسترش و اشاعه آن در جهان جلوگیری نماید. در همین راستا، در محرم امسال رسانه های خارجی به ارائه تصاویری از قمه زنی شیعیان در ایام عزاداری سیدالشهداء در راستای پروژه مذکور پرداختند.

ایندیپندنت در گزارشی با عنوان”عاشورا؛ مقدس ترین روز تقویم شیعه” این روز را با تصاویری خونین از قمه زنی به دنیا معرفی کرده است:

انگلیس برای اولین بار چه زمانی در تشیع نفوذ کرد؟/ هدف رسانه های خارجی از انتشار گسترده مراسم قمه زنی چیست؟+تصاویر

بی بی سی هم در گزارشی مناسب به این موضوع پرداخته است:

انگلیس برای اولین بار چه زمانی در تشیع نفوذ کرد؟/ هدف رسانه های خارجی از انتشار گسترده مراسم قمه زنی چیست؟+تصاویر



شبکه امام حسین (ع) هم در این ایام به تبلیغ گسترده قمه زنی و عزاداری های خشن پرداخته است.لازم به ذکر است این شبکه با حمایت مالی غرب و در راستای ارائه تصویری خشن از شیعیان فعالیت می کند:

انگلیس برای اولین بار چه زمانی در تشیع نفوذ کرد؟/ هدف رسانه های خارجی از انتشار گسترده مراسم قمه زنی چیست؟+تصاویر



این موارد درحالیست که همواره علما و بزرگان تشیع درباره نفوذ انحرافات و باورهای ضداسلامی هشدار دادند.رهبر معظم انقلاب بارها درباره تشیع انگلیسی مطالبی مختلفی را بیان کرده اند. در آخرین مورد نیز ایشان در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در بیاناتشان در حرم مطهر امام بار دیگر ضمن تبیین اختلاف افکنی آمریکا در میان شیعه و سنی تصریح کردند:

"به این هم شیعه توجه کند هم سنی. بازی دشمن را نخورند. آن تسننی که آمریکا از آن حمایت کند و آن تشیعی که از مرکز لندن صادر شود به دنیا، اینها مثل هم هستند. هر دو برادران شیطان هستند و هر دو عوامل آمریکا و غرب و استکبار هستند.”
 
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
عجب خرهای هستند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
آقا جان اینها خر نیستند ولیکن فهم درستی از دین ندارند. اگر قرار بود قمه زنی از حیث مسائل دینی در اولویت دین باشد می بایست تمامی علمای مطرح شیعه به این امر مبادرت میکردند. باید دین شناس بود دین شناس .
خسروی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
۱
۱
سلام
شما هم نادانسته دارید به ترویج قمه زنی کمک می کنید. تصاویری که خیلی در وب بارگذاری می شوند، در صفحه اول گوگل قرار می گیرند و شما با بارگذاری این تصاویر به قمه زنی کمک می کنید.
متاسفانه سایتهای بزرگ خبری ایران این موضوعات را رعایت نمی کنند. شما هم همین طور
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها