أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۷۶۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۶ مهر ۱۳۹۵
سناریو اصلاح طلبان برای تخریب خطیب انقلابی:
در روزهای گذشته رسانه های اصلاح طلب با انتشار متنی ادعای تعرض حجت الاسلام والمسلمین میزرا محمدی به فتوای امام(ره) در خصوص شطرنج را نمودند و سناریو تخریب این خطیب انقلابی که در سال های گذشته مورد توجه و اقبال جوانان مومن قرار گرفته است با واکنش مرتضی اشراقی نوه دختری حضرت امام خمینی تا حدودی تکمیل شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در روزهای گذشته رسانه های اصلاح طلب با انتشار متنی ادعای تعرض حجت الاسلام والمسلمین میزرا محمدی به فتوای امام(ره) در خصوص شطرنج را نمودند و سناریو تخریب این خطیب انقلابی که در سال های گذشته مورد توجه و اقبال جوانان مومن قرار گرفته است با واکنش مرتضی اشراقی نوه دختری حضرت امام خمینی تا حدودی تکمیل شد.

موسسه حداث الحسين عليه السلام اطلاعیه ای را در خصوص جوسازی های صورت گرفته منتشر نموده است که در ادامه می آید: مطلبی که طی روزهای اخیر -بر علیه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمدی- در فضاهای مجازی مبنی بر وادارکردن مرحوم امام به فتوای حلیت شطرنج مطرح شده است، دارای اشکالات مهمی است که متأسفانه هم رعایت امانت در نقل قول از ایشان نشده است و هم در مقام افتراء و تهمت به ایشان جملاتی اضافه شده است.

اولاً: مجلس مذکور- بر خلاف ادعای منتقدان- در شب عاشورا نبوده است؛

ثانیاً: مکانی که در آن سخنرانی صورت گرفته است هیأت حداث الحسین (ع) نبوده است؛

ثالثاً: ایشان در موضوع بصیرت دینی،فهم سیاسی و دشمن شناسی،بحثی مهم از قرآن و کلام گهربار امیرالمؤمنین علی علیه السلام مطرح نمودند- که در مقام همراهی به موقع امام معصوم علیه السلام - حتی توقف بر سر سجده های نماز و نیایش هم- رهزن است و انسان را از توفیق معیت و ملازمت با امام محروم می نماید و جدایی از طریق و منطق حق امام مفترض الطاعه،شقاوت و بدبختی ابدی را به همراه دارد.

ایشان در ادامه به تبیین عظمت ، قداست و جایگاه مهم نهضت سیدالشهداء علیه السلام پرداختند و همگان را به دفاع به جا و بصیرانه از اهمیت این جایگاه فراخواندند، چرا که سیره عملی حضرات معصومین علیهم السلام هم همین بوده است که با هرگونه انگیزه و اندیشه تحریف و یا تخریب عاشورا مبارزه می کردند، و این غیرت دینی و ثبات قدم در این مسیر را حضرات معصومین علیهم السلام از همه موالیان و شیعیان هم مطالبه نموده اند، لذا به همین مناسبت روایت حضرت رضا علیه السلام در مورد شطرنج مطرح شد که امام به شیعیان فرمودند: لازم است وقتی نگاه آنها به صفحه شطرنج می افتد یاد جسارت های یزید ملعون به سر مطهر اباعبدالله علیه السلام بیافتند و او را لعن نمایند.

در ادامه ایشان با اشاره به دیدگاه فقهی همه مراجع عظیم الشأن -که قابل احترام و تمکین بوده و هست- به عظمت جایگاه فقه و قداست فقها پرداختند و تواضع و احترام در محضر ایشان و فتاوای ایشان را واجب و ضروری بیان کردند و هرگز در مقام تضعیف فتوای مرحوم امام و یا نعوذ بالله تخریب شخصیت و عظمت و حُرّیَت مرحوم امام نبوده اند و اصلاً سخنی مبنی بر اینکه مرحوم امام مجبور شدند فتوا به حلیت بدهند از ایشان هرگز صادر نشده است و این تهمتی واضح به ایشان است.

لازم به ذکر است خود ایشان و خانواده محترم ایشان -بیش از 50 سال است- که از عاشقان و مدافعان ثابت قدم و فعال نهضت امام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده و هستند و افتخار این را هم دارند که از خانواده معظم شهدا و جانبازان هم می باشند، لذا مطلبی که توسط عده ای مغرض و یا غیر مطلع -به ایشان نسبت داده شده- هیچ گونه صحت ندارد و ان شاءالله سوء‌ برداشتی بیش نبوده است.

همچنین ایشان سالهاست هم در مقام تدریس حوزه و دانشگاه -و هم در بیانات منبر- از عظمت جایگاه امام و نهضت مقدس امام و مخصوصاً غیرت، حُرّیَت و شجاعت امام دفاع کرده اند و هرگز اجازه هیچ گونه تحریف و یا تخریب جایگاه امام و رهبری و ولایت فقیه را به احدی نداده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها