أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۷۶۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۶ مهر ۱۳۹۵
يك عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با اعلام اين كه دولت بايد به موضوع آلودگي هوا ورود پيدا كند تا اتفاقات مؤثري در زمينه كاهش آلايندگي هوا رقم بخورد، گفت: در صورت عدم حمايت دولت، اتفاق مؤثري در اين زمينه رخ نخواهد داد و تلاش هايي كه در اين زمينه صورت مي گيرد نيز به نتيجه نخواهد رسيد.

به گزارش پایگاه 598، سيد حميدرضا كاظمي در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي فارس افزود: اگر دولت همان گونه كه با تعيين حقوق و عوارض گمركي و ايجاد بازار انحصاري، خودروسازان داخلي كه خودروهاي آلاينده توليد مي كنند را مورد حمايت قرار مي دهد، مردمي كه مجبور به تنفس هواي آلوده ناشي از توليدات اين خودروسازان هستند را نيز مورد حمايت قرار مي داد، امروز وضعيت آلودگي هواي تهران و ساير كلان شهرهاي كشور اين گونه نبود.

وي با اشاره به اين كه با وجود همه اين حمايت ها، خودروسازان داخلي به جاي استفاده از امتيازات و شرايط موجود جهت ارتقاي صنعت خودرو، سال هاست در شرايط موجود باقي مانده اند،‌ اظهار كرد: صنعت خودروي ايران در 50 سالي كه از فعاليت آن مي گذرد، نتوانسته رشد و توسعه چنداني داشته باشد و همچنان در ادامه و امتداد روندي كه از گذشته تا به امروز داشته،  در جا مي زند.

نماينده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شوراي اسلامي در پايان با تأكيد بر اين كه صنعت خودروي ايران، بازار انحصاري 80 ميليون نفري كشور را در اختيار دارد، خاطرنشان كرد: خودروسازان به جاي حفظ اين بازار بزرگ و جلب مشتريان بيشتر، روز به روز با توليدات غير رقابتي و آلاينده خود، حداقل مشتريان موجود خويش را نيز از دست مي دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها