کد خبر: ۳۹۷۹۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۸ مهر ۱۳۹۵
رئیس کمیته امداد امام خمینی:
رئیس کمیته امداد امام خمینی ‌گفت: اگر وضعیت اقتصادی کشور درست شود بسیاری از گره‎ها باز می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از بیرجند، پرویز فتاح شامگاه سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه بیرجند، با بیان اینکه مجموعه امداد باید همانند یک پزشک عمل کند، اظهار داشت: ما با اینکه چهره استان و شهرستان را محروم نشان بدهیم مخالفیم و اعتقاد نداریم استان خراسان جنوبی را ته جدولی معرفی کنیم.

وی بیان کرد: متأسفانه این خوب نیست که بگوییم این نهاد چند نفر را تحت پوشش دارد بنابراین باید جنبه آموزش، دستگیری و استقلال سرلوحه این نهاد قرار بگیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه اگر وضعیت اقتصادی کشور درست شود بسیاری از گره‎ها باز می‌شود، تصریح کرد: در خراسان جنوبی اقدامات مطلوبی در زمینه امداد با توجه به مدیریت جدید این نهاد آغاز شده است.

فتاح با تأکید بر اینکه همکاران امداد نباید خود را اداری احساس کنند چرا که این مجموعه یک نهاد انقلابی است، عنوان کرد: امداد مکانی برای درمان اورژانسی و موفقیت است.

وی تصریح کرد: 10 درصد جمعیت استان خراسان جنوبی زیرپوشش کمیته امداد امام هستند که این آمار در میانگین کشوری 5.6 درصد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه در مجموعه امداد رویکردها از سمت بلاعوض و صدقه به سمت قرض‌الحسنه تغییر یافته است، ادامه داد: باید استقلال اقتصادی را در جامعه نهادینه کنیم بنابراین در این راستا باید آموزش‎هایی را به جامعه تزریق کنیم.

فتاح به وام‎های قرض‌الحسنه این نهاد اشاره کرد و افزود: سقف وام‎های قرض‌الحسنه 5 میلیون تومان است و سعی شده به جای مبلغ بیشتر تعداد افراد بیشتر از این تسهیلات بهره‎مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه اگر می‎خواهیم موفق عمل کنیم باید مردم پای کار بیایند، خاطرنشان کرد: اگر رفتار ما درست باشد مردم ما مردم خوبی هستند بنابراین تبلیغ و رفتار ما سبب ایجاد اعتماد عمومی می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها