أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۰۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۸ مهر ۱۳۹۵
دروازه بان تیم فولاد خوزستان با انگیزه ای ویژه فردا مقابل تیمی قرار می‌گیرد که هدایتش برعهده امیر قلعه‌نویی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش‌سه"، شاید هر کسی جای امیر قلعه نویی بود در نبرد حساس 12 سال قبل با سپاهان پرویز برومند و هادی طباطبایی را کنار نمی گذاشت تا یک جوان جویای نام را در ترکیب استقلال به میدان بفرستد. آن جوان بااستعداد حالا بعد از سالها مقابل تیمی به میدان می رود که سرمربی همان امیر قلعه نویی است؛ با این تفاوت که اکنون پرافتخارترین مربی لیگ برتر است.

 


قصه امیر قلعه‌نویی و وحید طالب لو مانند درام هایی است که رمانتیک شروع می شود و پایان خوشی ندارد. طالب‌لو که جزو بازیکنان تاثیرگذار کشف قلعه نویی به حساب می آید در سال های گذشته با بدشانسی نتوانسته روزهای چندان خوبی را سپری کند. او با وجود اینکه همواره برای قلعه‌نویی احترام قائل بوده اما بعید به نظر می رسد از او بابت اتفاقات آخرین سال حضور سرمربی کنونی تراکتور در استقلال از وی دلخور نباشد. سالی که طالب لو در غیاب مهدی رحمتی به استقلال برگشت وبرای حراست از دروازه آبی پوشان رقیب محسن فروزان تازه وارد شد. این رقابت سرانجام به سود فروزان به پایان رسید و نیمکت نشینی های مداوم اگرچه با واکنشی از سوی طالب لو مواجه نشد اما باعث دلخوری اش شده بود.

 


حالا اما شرایط متفاوت است. طالب لو بعد از جدایی مجدد از استقلال با پیراهن فولاد به میدان رفته و در 4 بازی گذشته اجازه باز شدن دروازه اش را به هیچ مهاجمی نداده است. او مقابل تیمی که امیر قلعه نویی هدایتش را برعهده دارد، انگیزه های ویژه ای خواهد داشت تا بتواند بار دیگر خود را اثبات کند؛ شاید انگیزه ای به اندازه روز اولی که با اعتماد قلعه نویی مقابل سپاهان به میدان رفت. با تفاسیر موجود آیا طالب لو در بازی فردا به سمت قلعه نویی می رود؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها