يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۱۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۵
رابعه اسکویی: آمدنم به شبکه جِم دیوانگی بود!
رابعه اسکویی که به امید دست یافتن موقعیت خوب به خارج از کشور رفته و به شبکه مروج فحشای جم پیوسته بود، در گفت‌وگویی با اعلام خروج خود از این شبکه، به افشاگری از فضای داخلی این شبکه و بی احترامی به بازیگران ایرانی که به آن پیوسته‌اند، پرداخت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Sweden
۱۶:۳۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
۸
۰
عحب می روند و کار بهشان داده نمی شود بر می گردد برای التماس و منت کشی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
من كه توى صحبتهاى اين خانم متوجه ذره اى بشيمانى نشدم، ايشون كه بجه نبودكه نفهمد كجارفته و دارد جه كارايى مى كند، مجبور شده از اون شبكه بيرون بياد براى اينكه دارندبيرونشون مى كنند ،خروجش از سر بشيمانى نبوده .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵
۲
۰
همانطور که در تصویر هم می‌بینید، مشکل اصلی و اولیة این احمق‌ها کمبود پیشنهادات شغلی مناسب در داخل کشور نیست. اینها با اسلام و انقلاب و باروهای دینی مشکل دارند به همین دلیل هم تا یک روزنة فریبنده در برابرشان باز می‌شود که گمان می‌کنند می‌توانند از آنجا به آزادی‌های کثیف‌شان برسند، بلافاصله باطن خبیث‌شان را برملا می‌کنند؛ غافل از اینکه همة کسانی که با این نیات و به خاطر بغض از انقلاب اسلامی و حکومت دینی از همان اول انقلاب از ایران عزیز گریختند، عاقبت‌شان مثل گلشیفتة فراهانی به تن‌فروشی و دریوزگی و وطن‌فروشی ختم شد. همه دیدند شجریان بالاخره عقاید عقب‌مانده و ضد ملی‌اش را چگونه فاش کرد؛ جالب است که گلشیفته دست کم یک مقدار قیافه و جاذبة جنسی داشت تا چند سالی دست‌مالی شود؛ اما این عنتر نه قیافه دارد و نه اندام و نه صدا.
حالا تازه می‌گوید باید ببینم که به بازیگری ادامه بدهم یا نه. اگر خیانت مسئولان فرهنگی و سینمایی کشور نباشد، امثال تو غلط می‌کنند که دوباره به سینما و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگردند. از قدیم گفته‌اند‌«توبة گرگ، مرگ است.»
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
۲
۰
تمامی این برنامه ها دسیسه شیاطین است که میخواهند هنرمندان این مملکت را بد نام نموده ودست آخر آنها را به حال خودشان رها نمایند . تا از آنجا رانده و از اینجا مانده شوند. هر چند هرکسی بدنبال درآمد و زندگی بهتری بایدبرای خودش باشد ولی جا دارد تا با کمی تفکرو تعقل به سرابهایی که در پیش مردم این مملکت میگذارند نگریسته شود. و اگر الان همین خانم محترم در آن شبکه کذا مشغول بکار بود دست به چنین افشاگری هایی میزد؟؟؟ مقدار تأمل و تعقل نمایم تا بعدا پشیمان نشویم که پشیمانی سودی ندارد و آب ریخته را نمی شود جمع کرد.
پاسخ
تلخ
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
اینکه راه رفته دیگران رو یه بار دیگه تجربه کنی یعنی چشماتو رو حقیقت بستی. بنابراین باید گفت چندین چراغ دارد و بیراهه میرود بگذار تا بیفتد و بیند سزای خویش.
پاسخ
منیره
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
همه ی اینها نمونه کامل یه جاهلیت مدرن هستن....همشون گول خوردن و روزی پشیمون میشن که سودی نداره و فقطط براشون حسرت میمونه
پاسخ
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
چراعاقل (بخوانیدبی عقل) کندکاری که باز آرد پشیمانی(بخوانید منت کشی)
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها