امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۸۱۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۹ مهر ۱۳۹۵
معاون سیاسی شورای‌ سیاست‌گذاری ‌ائمه‌‌جمعه کشور گفت: اهانت دکتر قاضی زاده هاشمی به ائمه جمعه کم سابقه و به دور از منطق و نزاکت است. وزیر بهداشت سریع اصلاح کند.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای‌سیاست‌گذاری ‌ائمه‌‌جمعه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اهانت وزیر بهداشت و درمان به جایگاه ائمه‌جمعه کشور طی سخنانی کم سابقه، اظهار داشت: هرگز در مقام پاسخ‌گویی نیستیم و معتقدیم این دست از تعابیر که نشان از بی‌منطقی و دوری از نزاکت بر گفتار دارد، قابل پردازش نیست، اما برای استحضار مقام محترم وزارت بهداشت و درمان که همچنان چهره محترمی برای ما محسوب می‌شوند و به منظور  افکارعمومی و وجدان‌های منصف نکاتی را باید متذکر شد.

وی با بیان اینکه امر سلامت، بهداشت و درمان مورد تأکید بزرگان دین و ادبیات دینی است، گفت: پرداختن به ابعاد مختلف این موضوع در دستور کار تریبون‌های نمازجمعه و جماعات بوده و منحصر به هیچ زمان و دولتی نبوده و نیست و تنها به عنوان یک تکلیف دینی انقلابی همواره مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سیاسی شورای‌ سیاست‌گذاری ‌ائمه‌‌جمعه کشور افزود: بهداشت، درمان و سلامت در جامعه اسلامی از جمله اصول و موضوعات محوری است که بدون هیچ محدودیتی همواره به مناسبت‌های مختلف مورد تشویق و ترغیب آحاد مردم در جهت انعکاس سفارشات و سیاست‌های نظام و مسئولان امر از طریق تریبون‌های نمازجمعه بوده است.

وی گفت: طبق‌ آنچه آمار موید آن است، بیشترین همکاری‌ها و  ظرفیت‌های تبلیغی تربیون نمازجمعه و جماعات در همه زمان‌ها به ویژه در این دولت که احساس می‌شد در حوزه سلامت حرفی برای گفتن دارد، به این حوزه اختصاص داده شد و این انصاف نیست که چشم بر روی دریای همراهی و همکاری متنوع ببندیم و تنها براساس ذهنیتی خاص و غلط با تنگ نظری، قاطبه تریبون‌ها و خطابه‌ها را مورد حمله قرار دهیم.

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه براساس گزارش های مستند در هفته دولت بیشترین همکاری و همراهی تریبون‌های خطابه امامان جمعه در سراسر کشور به امر بهداشت و درمان اختصاص یافت و تریبونی برای معاونان بهداشت و درمان در نمازهای جمعه فراهم شد، اضافه کرد: شخصیت دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر  بهداشت را سنگین‌تر و منطقی‌تر از این نوع اظهارنظرها و فرمایشات سبک و به دور از واقعیات می‌دانیم، امیدواریم اگر اشتباه و ذهنیت غلطی در اظهارنظر اخیر در کار بوده، سریعا اصلاح شود تا جلوی سوءاستفاده دشمنان و ضدانقلاب گرفته شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها