أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۱۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۹ مهر ۱۳۹۵
معاون دبيركل حزب الله لبنان گفت: تا زماني كه نياز به مبارزه با تكفيري‌ها باشد، ما سوريه را رها نخواهيم كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از المنار، شيخ نعيم قاسم معاون دبيركل حزب‌الله لبنان با خانواده شهيد حاتم حمادي در حسينيه القماطيه ديدار كرد.

وي طي سخناني در اين ديدار گفت: شهيد علاء‌ از جمله شهدايي است كه جانفشاني‌هاي زيادي انجام داد و جراحتهاي متعدد وي در مبارزه با اسرائيل يا مبارزه با تكفيري‌ها در مناطق مختلف دال بر اين مدعا است.

نعيم قاسم گفت: حزب‌الله امروز در سوريه موفق شده است به همراه با همپيمانان در برابر پروژه مستكبران بايستد و مانع از سقوط سوريه و تغيير آن به سوريه اسرائيلي شد.

وي افزود: تا زماني كه نياز به مبارزه با تكفيري‌ها باشد، ما سوريه را رها نخواهيم كرد  و به آنها اجازه نخواهيم داد كه اهدافشان را محقق كنند.

معاون دبيركل حزب الله لبنان گفت: ما مي‌دانيم كه حل بحران سوريه تاخير داشته و ممكن است بسيار تاخير هم داشته باشد. اگر برخي به خسته شدن ما دل بسته‌‌اند، بدانند كه ما قومي هستيم كه خسته نمي‌شويم و اگر برخي به به جان‌فشاني‌هاي زياد ما دل بسته‌اند، مي‌گوييم كه ما اهل آن هستيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها