أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۱۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۹ مهر ۱۳۹۵
رضا رستمي خبرنگار باسابقه حوزه فرهنگ و سينما شب گذشته به دليل عارضه مغزي درگذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رضا رستمي دبير سابق فرهنگي خبر آنلاين كه از چند روز قبل به علت ابتلا به تومور مغزي تحت عمل جراحي قرار گرفته و در بيمارستان شهداي تجريش بستري بود، شب گذشته دارفاني را وداع گفت.

مديرعامل بنياد سينمايي فارابي در پيامي درگذشت مرحوم «رضا رستمى» را تسليت گفت

عليرضا تابش مديرعامل بنياد سينمايي فارابي در پيامي درگذشت مرحوم «رضا رستمى» خبرنگار و فعال رسانه‌اي را تسليت گفت.

به گزارش روابط عمومى بنياد سينمايي فارابي در اين پيام آمده  است:                                                   

درگذشت رضا رستمى، روزنامه نگار و منتقد سينمايي، مقارن با ايام حزن و سوگ حسينى موجب تألم و تأثر فراوان شد.

مرحوم «رستمى» به عنوان شخصيتى متين، متخصص، منصف و با اخلاق در عرصه خبر و اطلاع‌رساني به ويژه در حوزه سينما، منشأ خدمات ارزشمندي بود و بي‌شك فقدانش‌ ضايعه‌اي دردناك براي جامعه رسانه‌اي محسوب مي‌شود.

فقدان اين روزنامه نگار سينمايى را به خانواده داغدار رستمي بخصوص همسر گرامى و فرزند عزيزش و جامعه مطبوعاتي و سينمايى كشور تسليت مي‌گويم و از خداوند متعال‌ براي آن مرحوم رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان صبر جميل مسئلت مي‌نمايم .

عليرضا تابش

مديرعامل بنياد سينمايى فارابى

پيام تسليت مديرعامل انجمن سينماي جوانان درخصوص درگذشت رضا رستمي

مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران طي پيامي درگذشت مرحوم «رضا رستمي» را به تمامي هنرمندان و فعالان عرصه رسانه‌اي تسليت گفت.

به‌ گزارش روابط عمومي انجمن سينماي جوانان در متن اين پيام تسليت آمده است:

رضا رستمي، روزنامه‌نگاري مسلط در عرصه فعاليت حرفه‌اي خويش بود و توانست منشاء اثرگذاري‌هاي پايدار و ارزشمندي در حوزه سينما باشد. فقدان اين عزيز ازدست‌رفته، در روزهاي مصادف با شهادت اباعبدالله (ع) ضايعه دردناكي بر پيكر جامعه اطلاع‌رساني و خبر خواهد بود.

از طرف انجمن سينماي جوانان ايران و به نمايندگي از كليه همكاران اين مجموعه فقدان مرحوم رضا رستمي را تسليت گفته و براي خانواده محترم ايشان آرزوي صبر و برداري دارم.

روحش شاد

فريد فرخنده‌كيش – دوشنبه/ تاجيكستان

*صالحي اميري درگذشت رضارستمي را تسليت گفت

رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران و مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور، در پيامي درگذشت رضا رستمي، دبيرسابق فرهنگي خبرآنلاين و از روزنامه‌نگاران باسابقه حوزه فرهنگ را تسليت گفت.

متن پيام تسليت سيدرضا صالحي اميري بدين شرح است:

انالله و انااليه راجعون

درگذشت ناگهاني روزنامه‌نگاري فرهيخته از اهالي فرهنگ كه به دانش، حسن خلق و انصاف شهره بود موجب ناراحتي و تالم فراوان شد.

ضايعه درگذشت مرحوم «رضا رستمي» را به همسر، دختر و خانواده‌اش و به همه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و اهالي فرهنگ و همكاران وي تسليت مي‌گويم و براي بازماندگان صبر و براي او رحمت واسعه الهي را در ايامي كه هنوز عزادار شهادت اباعبدالله الحسين(ع) هستيم، مسئلت مي‌كنم.
سيدرضا صالحي


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها