أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۱۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۵
2 جوان مشهدی به دلیل استفاده از سرسره‌های غیراستاندارد دریکی از پارک‌های آبی به‌شدت مصدوم و بعد از انتقال به نزدیک‌ترین مرکز درمانی، در بیمارستان طالقانی مشهد بستری شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فعالیت پارک‌های آبی در مشهد بدون رعایت استانداردهای لازم بازهم حادثه آفرید و متأسفانه ظهر امروز دو جوان مشهدی براثر استفاده از سرسره‌های غیراستاندارد دریکی از پارک‌های آبی به‌شدت مصدوم و در بیمارستان طالقانی مشهد بستری شدند.

حادثه امروز در سرزمین موج‌های خروشان یکی از پارک‌های آبی مشهد اتفاق افتاده است؛ البته این اتفاق برای نخستین بار نیست و در ماه‌های گذشته نیز حوادث ناگوار دیگری نیز در پارک آبی رخ‌داده که منجر به مصدومیت برخی از شهروندان مشهدی و یا زائران بارگاه منور رضوی شده است.

یکی از افراد حادثه‌دیده در این پارک آبی در تشریح این چگونگی وقوع حادثه گفت: ظهر امروز به همراه 3 نفر دیگر از دوستانم برای گذران اوقات و تفریح به سرزمین موج‌های خروشان مراجعه کردیم.

سعید کاشانی فر افزود: دقایقی بعد از پذیرش و ورود به محوطه پارک آبی، به سمت سرسره چاله فضایی پارک رفتیم و به همراه 3 نفر از دوستانم بر روی تیوب 4 نفره نشستیم، ازآنجاکه تیوب بسیار پرباد بود، وسط سرسره وارونه شد و همگی به زمین خوردیم.

وی تصریح کرد: من از ناحیه گردن مصدوم شدم و یکی از دوستانم که با کمر به زمین خورد، از ناحیه کمر به‌شدت مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

این شهروند مشهدی از نحوه انتقال دوست مصدومش به خارج از پارک آبی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در موج‌های خروشان حتی آسانسور برای انتقال مصدوم به خارج از پارک وجود نداشت، از سوی دیگر مدیر این پارک آبی چون نمی‌خواست کسی متوجه این حادثه شود، اجازه نداد اورژانس از درب اصلی وارد پارک آبی شود.

وی تصریح کرد: اورژانس برای انتقال مصدوم از درب پشت سرزمین موج‌های خروشان که مسیری خاکی دارد وارد پارک آبی شد، متأسفانه این پارک استانداردهای لازم را نداشت و این حادثه اتفاق افتاد.

کاشانی فر بابیان اینکه دوستم در این حادثه دو مهره کمرش شکسته و احتمالاً باید عمل جراحی شود، افزود: من و سایر دوستانم به دلیل به کار گرفتن سرسره‌های غیراستاندارد در سرزمین موج‌های خروشان از مدیریت این پارک شکایت خواهیم کرد.

متأسفانه درگذشته نیز حوادث متعددی در این پارک آبی و دیگر مجموعه‌های آبی مشهد اتفاق افتاده که منجر به مصدومیت تعدادی از شهروندان مشهدی و زائران بارگاه منور رضوی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
چند نکته 1. اولا چرا مسئولین استاندارد اجازه دادند که پارک بدون در نظر گرفتن استاندارهای لازم وسایل تفریحی آنها را در اختیار شهروندان و هموطنان قرار دهند 2 . این برای چندمین بار است که در مجتمع های تفریحی ورزشی حوادث ناگواری می افتد پس چرا هموطنان با توجه به اینکه میدانند اکثر و سایل تفریحی از استاتداردهای لازم برخوردار نیستند استفاده میکنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها