يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۱۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۹ مهر ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: یمنی‌ها در دیدار امروز خوش‌شانس نبودند و من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی خوبی را ارائه کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران بعد از پیروزی مقابل یمن در نشست خبری گفت: در ابتدا دوست دارم از بازیکنان تشکر کنم، آنها خیلی منظم و سازماندهی شده بازی کردند.

وی افزود: همه این بازیکنان جوان و 18-17 ساله هستند. استرس زیادی هم داشتند چون فکر می‌کردند اگر ما برنده این دیدار نشویم باید به خانه برگردیم به همین دلیل خیلی عصبی بودند.

پیروانی با اشاره به اینکه یکی دو روز پیش مربی یمن گفته بود می‌توانند ما را شکست دهند، اظهار داشت: او می‌خواست با این حرف‌ها روی بازیکنان ما فشار وارد کند، اما آنها در این دیدار خوش‌شانس نبودند.

پیروانی با بیان اینکه بازیکنانش می‌توانستند گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند، یادآور شد: ما باید در این دیدار 3 و یا 4 گل می‌زدیم. حالا باید این بازی را فراموش کنیم و از حالا برای بازی بعد آماده شویم. ما باید با روحیه خوب در مسابقه بعد ظاهر شویم. من باید با بازیکنانم صحبت کنم چرا که مسابقه بعدی برای ما بسیار مهم است.

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با برتری مقابل یمن به مرحله یک چهارم راه پیدا کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها