أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۸۱۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۵
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به نقش محمدباقر نوبخت در استعفای وزرا اشاره کرد و گفت: نوبخت با دخالت‌های خود «فانی» را فانی کرد.

به گزارش پایگاه 598، محمود شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به استعفای وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: یقین دارم محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دخالت‌های بسیاری در وزارت آموزش و پرورش داشت و «فانی» را فانی و نابود کرد.

وی به استفاده نابه‌جای مدیران در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: شکایت نمایندگان مجلس از وزیر آموزش و پرورش به‌دلیل انتصاب مدیرانی بود که در چارچوب انقلاب اسلامی نبودند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ از نیروهای انقلابی، ارزشی و شایسته در جایگاه‌های مدیریتی استفاده شود، تصریح کرد: استفاده از مدیران انقلابی و ارزشی برای توسعه و حفظ نظام و انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

شکری به استفاده از مدیرانی برای منافع شخصی در دولت اشاره کرد و گفت: برخی از مدیران دزدی می‌کنند و نام آن را حقوق نجومی می‌گذارند.

*نوبخت منشأ حقوق‌های نجومی

وی با تأکید براینکه در قانون موضوعی به عنوان حقوق نجومی نداریم، بیان کرد: سرمنشأ حقوق‌های نجومی نوبخت سخنگوی دولت است و در آینده مستندات آن را ارائه می‌کنم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به نقش نوبخت در استعفای وزرا اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل اینکه اعتبارات در اختیار سازمان برنامه و بودجه است، وزرای مستعفی را ضعیف نگه‌داشتند.

شکری با اشاره به سخنان وزیر نیرو، خاطرنشان کرد: وزیر نیرو گفت؛ نمی‌توانم برای یک مدیرعامل نوبخت را نادیده بگیریم زیرا در اختصاص اعتبارات وزارتخانه اثرگذار است.

وی، سخنان وزیر نیرو را دلیلی بر دخالت نوبخت در وزارتخانه‌ها دانست و اظهار کرد: به‌طور قطع فانی تحت سیطره نوبخت بود.

*موفقیت مافیای ورزش در تغییر وزیر

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به شناخت خود از وزیر ورزش اشاره کرد و افزود: محمود گودرزی زیر بار بسیاری از مسائل مافیایی نرفت و به‌دنبال مبارزه با مافیا بود و در نهایت با فشارها مجبور به استعفا شد.

شکری با بیان اینکه نام فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار بزرگ است، تصریح کرد: نظام اسلامی از علی جنتی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داشت.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ولنگاری فرهنگی اشاره کرد و گفت: در دولت کنونی ولنگاری فرهنگی به مراتب بدتر شده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قاچاق لباس‌های مبتذل توسط دشمنان به‌ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشور، خاطرنشان کرد: در یک مرحله 118 کانتینر لباس‌های مبتذل از خارج وارد کشور شده است.

شکری، یکی از روش‌های دشمن برای نفوذ در انقلاب اسلامی را از طریق حجاب بانوان خواند و یادآور شد: فرانسه در مقابل انقلاب الجزایر به روش مذکور عمل کرد اما به لطف خدا دشمنان انقلاب اسلامی روزبه‌روز ذلیل‌تر شده و انقلاب اسلامی درخشنده‌تر می‌شود.

*ورود افراد مسأله‌دار به صندوق ذخیره فرهنگیان

وی با بیان اینکه یکی از موضوع‌های مهم در استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس نهم صندوق ذخیره فرهنگیان بود، اظهار کرد: نظارتی بر صندوق ذخیره فرهنگیان وجود ندارد و افراد کاسب و مسأله‌دار در آنجا هستند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: عوامل صندوق ذخیره فرهنگیان وابسته به جریانی هستند که فانی حریف آنها نبود و به این دلیل قبل از آن‌که استعفا کند، حکم عزل آنها را صادر کرد و رفت.

شکری با اشاره به اینکه فانی از طرف جریان مافیایی مذکور تحت فشار بود، بیان کرد: به طور قطع بزرگ‌ترین خیانت به فرهنگیان شده است زیرا میلیاردها تومان از منابع فرهنگیان را بردند و خوردند اما معلمان در عقب‌ماندگی معیشتی هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها