کد خبر: ۳۹۸۱۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۵
آیت‌الله مؤمن در دیدار با سردار جلالی:
عضو فقهای شورای نگهبان بابیان اینکه شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی‌کند، گفت: این شورا از کسی هراس ندارد و در مقابل حرف نامربوط دیگران محکم ایستاده و به وظیفه خود عمل می‌کنیم.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله محمد مؤمن ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان پدافند غیرعامل بابیان اینکه شورای نگهبان باکسی تعارف ندارد و ملاحظه کسی را هم نمی‌کند، اظهار داشت: این شورا از کسی هراس ندارد و در مقابل حرف نامربوط دیگران محکم ایستاده و به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان در زمینهٔ بررسی قوانین مصوبه مجلس و یا صلاحیت نامزدهای مجلس و ریاست جمهوری کوتاه نمی‌آید و سعی ما بر این است که به کسی ظلم نشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره  اینکه  "اسلام" نیروی عظیم و پرتوان جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید همگان به وظایف خود عمل کنند و پدافند غیرعامل نیز در این زمینه وظیفه سنگینی به دوش دارد و کمبود قوانین را باید به مجلس اعلام کرد تا جلوی یک قانونِ خطا گرفته شود.

وی با تأکید بر مبنا قرار دادن کار خود براساس رضایت الهی خاطرنشان کرد: با پایبندی به خداوند می‌توان مقابل کارهای خلاف ایستادگی کرد. همچنین امربه‌معروف و نهی از منکر از مسائل ضروری جامعه است و نباید اجازه تعرض به حقوق افراد را بدهیم.

آیت‌الله مومن با اشاره به آیه‌ای از سوره انفال گفت: در این آیه آمده که مسلمانان باید تمام توان و نیروی خود را برای مقابله با کفار و دشمنان به‌کار ببرند تا با ایجاد رعب و وحشت در آن‌ها جرأت نگاه چپ به کشور نداشته باشند.

وی بابیان اینکه امام راحل، نگاه عمیقی برای مقابله با دشمنان داشتند، افزود: ارتش، سپاه و بسیج نیروهای انسانی لازم برای مقابله با دشمنان در نظام اسلامی هستند و باید با تمام قوا در برابر دشمنان ایستادگی کنند چراکه دشمنان با ما و مردم ما خصومت و دشمنی دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها