أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۲۱۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۰۱ آبان ۱۳۹۵
ترین‌های هفته نهم لیگ برتر
در پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه 598، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 5 دیدار و تداوم صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید.

*نتایج رقابت‌های هفته نهم در یک نگاه:

استقلال خوزستان یک - پرسپولیس یک

تراکتورسازی 2 - فولاد 2

نفت تهران 2 - ذوب‌آهن یک

صبای قم صفر - گسترش فولاد صفر

استقلال 2 - سایپا صفر

نفت آبادان 3 - ماشین‌سازی صفر

سپاهان 2 - سیاه‌جامکان یک

پدیده صفر - پیکان صفر

 

تیم هفته: نفت آبادان

در هفته‌ای که سپری شد نفت آبادان موفق شد پس از چند هفته ناکامی مقابل ماشین سازی تبریز در خانه به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند تا این تیم به عنوان بهترین تیم هفته انتخاب شود.

البته استقلال و سپاهان نیز در این هفته از رقابت‌ها به پیروزی خانگی دست پیدا کردند تا همراه با نفت که شکست را با پیروزی عوض کرد، این 3 تیم نیز از تیم‌های خوب و شایسته تقدیر هفته باشند.

 

بازیکن هفته: محمد قاضی

در هفته‌ای که گذشت بازیکنانی مانند حاج‌صفی، زهیوی، محسن کریمی و جابر انصاری، سروش رفیعی و حکیم نصاری در ترکیب تیم‌های خود درخشیدند اما عنوان بهترین بازیکن هفته به محمد قاضی اختصاص پیدا می‌کند که موفق شد در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن با 2 گل حساس پیروزی را برای نفت تهران با شکست تغییر دهد.

نفت به لطف گل‌های قاضی با 15 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

 

سرمربی هفته: علیرضا منصوریان

در هفته نهم تیم‌های سپاهان، نفت، استقلال و نفت آبادان با درایت مربیان و تلاش بازیکنان خود به پیروزی دست پیدا کردند با این حال این عنوان طی هفته جاری به منصوریان تعلق پیدا می‌‌کند چرا که این مربی با تعویض طلایی خود در نیمه دوم یعنی حضور محسن کریمی در میدان موفق شد هر 3 امتیاز مسابقه را به خود اختصاص دهد.

 

دیدار هفته: تراکتورسازی - فولاد

دیداری که در تبریز برگزار شد مملو از اتفاقات بود و البته هیجان زیادی نیز در آن وجود داشت. در این دیدار علاوه بر رد و بدل شدن 4 گل، شاهد استفاده کارت قرمز از سوی داور بازی نیز بودیم تا همه اتفاقات فوتبالی یک جا در این دیدار رخ داده باشد.

 

 

اتفاق هفته: خداحافظی کاظمی با مشهدی‌ها

در این هفته از رقابت‌ها و با شکستی که سیاه‌جامگان در اصفهان متحمل شد، فرهاد کاظمی به صورت مشروط با این تیم خداحافظی کرد تا سرنوشت ادامه همکاری او با تیم مشهدی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

 

جدول گلزنان:

6 گل: محمد قاضی(نفت تهران)

5 گل: مرتضی تبریزی(ذوب آهن) - محمد شادکام(صنعت نفت آبادان)

4 گل: رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) - حسن بیت سعید(استقلال خوزستان) - مهدی طارمی(پرسپولیس) - محمد ایران‌پوریان(تراکتورسازی) - مهدی ترابی(سایپا) - ساسان انصاری(فولاد)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها