امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۸۲۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۰۱ آبان ۱۳۹۵
رئیس بسیج جامعه زنان کشور:
رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: جبهه فمینیست از اساس بر ضد هویت و نقش‌های فطری و الهی زنان است، جبهه فمینیست به دلیل تعارض با فطرت، محکوم به نابودی و فروپاشی است.

به گزارش پایگاه 598، مینو اصلانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به سیر حرکت بسیج جامعه زنان کشور اظهار کرد: حرکت بسیج جامعه زنان بر اساس اسلام ناب و رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: بخشی از فعالیت‌های بسیج جامعه زنان در راستای مبارزه با جبهه‌های ضد زنانه فمینیست صورت می‌گیرد چون جبهه فمینیست از اساس بر ضد هویت و نقش‌های فطری و الهی زنان است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به تعارض تفکرات فمینیستی با فطرت زنانه، عنوان کرد: جبهه فمینیست به دلیل تعارض با فطرت، محکوم به نابودی  و فروپاشی است.

اصلانی، حقوق زن در اسلام را والاترین نظام مدافع حقوق زنان دانست و اضافه کرد: تلاش در راستای ترویج حقیقت جایگاه زن در اسلام باید هر چه بیشتر گسترش یابد تا همه به جایگاه بلند زنان نزد خداوند و ادیان الهی پی ببرند.

وی بیان کرد: اگر جایگاه والای زنان در اسلام به خوبی برای نسل جوان شرح داده شود، خودشان تشخیص می‌دهند که کدام نظام فکری منطبق با حقیقت، نیاز‌ها، فطرت، زیبایی‌ها و حقوق زنان است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه زنان در سطح کشور در راستای مقابله با فمینیست، گفت: نشست‌های متعددی با عنوان «مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم»، «دخترانه» و ... در سطح 17 هزار پایگاه بسیج کشور برای بانوان و دختران برگزار می‌کنیم.

اصلانی عنوان کرد: برنامه دخترانه «ما زنده‌ایم» با محوریت زندگانی بانوی شهیده معصومه آباد نیز با همکاری آموزش و پرورش و بسیج جامعه زنان و با هدف حضور زنان متدین، عفیف و محجبه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... اجرا شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها