کد خبر: ۳۹۸۲۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۱ آبان ۱۳۹۵
روزی که رضا افتخاری عنوان کرد استقلال باید خوشحال باشد که از تجربیات من استفاده می‌کند تصور می‌شود تنها او است که این چنین حرف می‌زند ولی حالا مسعود معینی هم می‌گوید هر وزیری که بیاید باید آرزو کند که من در کنار او حضور داشته باشم!
به گزارش پایگاه 598،عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید: هر وزیری که بیاید باید آرزو کند که من در کنارش حضور داشته باشم.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از رفتن محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان این بحث مطرح شد که هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تغییراتی مواجه خواهد شد.
حالا عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه گفته می شود بعد از رفتن وزیر اعضای فعلی هیات مدیره رفتنی هستند، می‌گوید: این را بدانید که من با وزیر نیامده بودم و تاکنون هیچ چیز هم از وزارتخانه دریافتی نداشتم. هیچ پستی هم در وزارتخانه نگرفتم. من یک استقلالی بودم. هیچ کسی شرایط مرا ندارد. اگر شما یک نفر را دیدید که شرایط مرا داشت در باشگاه استقلال اسم آن را بیاورید که دارای دکترا باشد، بازیکن استقلال بوده باشد، کسی بوده باشد که با استقلال به عنوان قهرمانی در آسیا رسیده باشد. اگر نفر دومی را پیدا کردید آن وقت می گویم که مرا گودرزی به استقلال آورد. من شرایطی را داشتم که هر وزیر یا هر مدیرعاملی بیاید آرزو می کند که من در کنار آنها در هیات مدیره حضور داشته باشم.

وی افزود: درباره انتقاد هم باید بگویم که از این حرفها زیاد زده می شود. خیلی ها می گویند من استقلالی نیستم. باید مستند ارائه کنید. من به این حرف ها گوش نمی کنم. احترام خاصی برای گودرزی قائل بودم. به هر حال دکتر روحانی تصمیم گرفتند که تغییراتی در کابینه صورت بگیرد. این هم به ما ارتباطی ندارد. خود گودرزی هم شرایط را برای ادامه همکاری مهیا ندانست و از رئیس جمهور خواست که در این شرایط فرد دیگری را برای هدایت وزارت ورزش انتخاب کنند. این چه اشکالی دارد. چرا حالا می گوید چون وزیر رفته معینی هم باید برود. آن کسی که این حرف را زده اول بگوید چند ثانیه برای استقلال بازی کرده است. اگر آدم هایی که انتقاد می کنند به اندازه من زحمت کشیده اند صحبت کنند تا من پاسخگو باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها