يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۳۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۰۱ آبان ۱۳۹۵
قیمت بلیت لیگ برتر فوتبال از سوی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به صورت پلکانی فروخته خواهد شد و دیگر قیمت بلیت مسابقات ثابت نخواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، قیمت بلیت مسابقات لیگ برتر برای تمامی بازی‌های یکسان است و قیمت بلیت‌ها برای ورزشگاه ازادی 8 هزار تومان و 5 هزار تومان است. با این حال سازمان لیگ در جلسه‌ای که با مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشت مصوب کرد که قیمت بلیت مسابقات به صورت پلکانی افزایش پیدا کند.

 

به این صورت که اگر مدیران باشگاه‌ها خواستند برای هر مسابقه قیمت بلیت متفاوتی را در نظر بگیرند و از سویی دیگر حتی باشگاه‌ها می‌توانند به تشخیص خود برخی از دیدارها را رایگان اعلام کنند.

 

امیر عابدینی سرپرست سازمان اقتصادی فوتبال ایران این خبر را تاییدکرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها