أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۳۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۰۱ آبان ۱۳۹۵
دزدان متبحر با ورود به يك فروشگاه اپل در ناتيك ماساچوست، موفق به سرقت چندين مدل از گوشي آيفون به ارزش 13 هزار دلار در عرض تنها 93 ثانيه شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، اين افراد كه متشكل از هفت مرد و زن بودند چهارشنبه عصر 19 آيفون را از اين فروشگاه دزديدند.

اين افراد صورت و چهره خود را با كلاه و البسه ديگر پوشانده بودند تا از شناسايي هويت خود توسط دوربين هاي مداربسته جلوگيري كنند. هنوز مشخص نيست اين افراد چگونه توانسته اند تجهيزات امنيتي را از كار بيندازند و چنين خسارتي را به تنها يك فروشگاه اپل وارد كنند.

اين افراد بعد از سرقت پياده از محل گريختند و عليرغم جستجوهاي گسترده هنوز شناسايي نشده اند. كيفيت پايين دوربين هاي نظارتي هم موجب شده تا شناسايي هويت مظنونان دشوارتر از حد معمول شود. اپل دوربين هاي نظارتي را از برخي فروشگاه هاي خود در آمريكا حذف كرده و اين امر احتمال تكرار چنين حوادثي را افزايش داده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها