امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۸۳۶۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
شبکه خبری اسکای نیوز از حضور «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش در شهر موصل و آغاز شورش علیه این گروه تروریستی خبرداد.
به گزارش پایگاه 598، پایگاه خبری اسکای نیوز به نقل از وزیر کشور عراق نوشت: ابوبکر البغدادی سرکرده داعش اخیرا در موصل دیده شده و از سوی دیگر وزیر امور داخلی اقلیم کردستان نیز گفته که نشانه هایی مبنی بر آغاز شورش علیه داعش وجود دارد.
برخی گزارش ها به نقل از وزیر کشورعراق حاکیست که البغدادی سه روز پیش در شهر موصل درحال تشویق و تهییج عناصر تروریستی خود، دیده شده است.

وی به عنوان فرد شماره یک در فهرست افراد تحت تعقیب نیروهای عراقی و ائتلاف بین المللی به شمار می رود.

البغدادی تنها یک بار آن هم درحین ایراد خطبه نماز جمعه در یکی از مساجد شهر موصل دیده شد و از آن زمان به بعد صرفا به پخش سخنرانی های ضبط شده در مکان های نامعلوم، بسنده کرده است.

گزارش های تائید نشده ای نیز وجود دارد که وی موصل را به مقصد «الرقه» در سوریه ترک کرده است.

داعش در پی اعلام خلافت فرضی خود در سال 2014، شهر موصل را به عنوان مرکز آن برگزید.

نظامیان عراقی بامداد دوشنبه عملیات آزادسازی شهر موصل را با حمایت نیروهای مردمی(الحشد الشعبی) و پیشمرگه های کرد و پوشش هوایی ائتلاف بین المللی، آغاز کردند.

کریم سنجاری وزیرامور داخلی اقلیم کردستان عراق گفت: نیروهای عراقی هم اکنون در پنج کیلومتری شهر موصل قرار دارند و برخی نشانه ها بیانگر آغاز شورش بر علیه داعش است.

وی در عین حال افزود: پیش بینی نمی شود که نبرد به این زودی ها پایان یابد.

سنجاری خاطرنشان کرد که عناصر مسلح داعش که شمار آنها بین چهار تا هشت هزار نفر برآورد می شود، به دلیل اهمیت سمبلیک موصل برای آنها، سرسختانه مقاومت خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها