يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۳۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
مرکز روسیه مستقر در پایگاه حمیمیم اعلام کرد که آتش بس در سوریه طی 24 ساعت گذشته 44 بار از سوی گروههای مسلح نقض شده است.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مرکز مصالحه روسیه مستقر در پایگاه حمیمیم اعلام کرد که آتش بس در سوریه طی 24 ساعت گذشته 44 بار از سوی گروههای مسلح مخالف بشار اسد نقض شده است.

این مرکز در گزارش خود که به صورت بولتن در سایت وزارت دفاع روسیه منتشر شده گفته است که 20 بار نقض آتش بس در حلب، 20 بار در دمشق، 3 بار در حما و یک بار نیز در لاذقیه صورت گرفته است.

این درحالیست که از روز 18 اکتبر هیچ حمله‌ای از سوی نیروی هوایی ارتش روسیه و همچنین ارتش سوریه علیه تروریستها و معارضان صورت نگرفته است. ارتش سوریه همچنین در شرق حلب 8 گذرگاه امن را معرفی کرده تا غیرنظامیان و شبه نظامیان غیرمسلح از حلب خارج شوند.

آتش بس در سوریه از 12 سپتامبر با توافق مسکو و واشنگتن آغاز شد. این آتش بس در همان ساعات اولیه از سوی گروههای مسلح مورد حمایت آمریکا نقض شد و دوام چندانی نداشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها