امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۸۴۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
استاندار ایلام گفت: با اقدامات انجام شده شرایط برای تردد زائران اربعین از مرز مهران مطلوب است.
 به گزارش پایگاه 598، محمدرضا مروارید در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: خوشبختانه با وضعیت استان ایلام و به ویژه شهر مهران و پایانه مرزی این شهر برای مراسم اربعین در وضعیت مطلوبی برای ساماندهی زائران قرار دارد.

وی گفت: از سال گذشته بعد از انجام مراسم اربعین در این استان جلسات ستاد اربعین برای آمادگی بیشتر و بهتر برای مراسم امسال برگزار شد که در این جلسات همه دستگاه‌ها مشکلات و تنگناها را دسته‌بندی و برای برطرف کردن آنها راهکار ارائه کردند.

استاندار ایلام تصریح کرد: بر اساس همین اظهار نظرهای کارشناسی ستاد اربعین سعی شد مشکلات به کمترین میزان خود برسد تا زائران با خیال راحت‌تر از این مرز برای شرکت در مراسم اربعین تردد کنند.

وی ادامه داد: از جمله مشکلاتی که به صورت جدی در راس برنامه های این ستاد قرار گرفت بهبود کیفی وضعیت جاده‌های منتهی به پایانه بود که ماحصل این تلاش‌ها چهار بانده کردن 40 کیلومتر از مسیر 80 کیلومتری شهر ایلام به مرز مهران است.

مروارید با بیان اینکه در بقیه مسیر باقی مانده هم تا هنگامی که تردد زائران زیاد نشده همچنان فعالیت می‌کنیم افزود: 15 کیلومتر ورودی به شهر مهران هم که عمده مشکلات را در سال گذشته به خود اختصاص داده بود خوشبختانه چهار بانده شده و پیش‌بینی می‌شود دیگر شاهد ترافیک سنگین در ورودی شهر مهران نباشیم.

استاندار ایلام گفت: ایجاد پارکینگی بزرگ برای ساماندهی اتوبوس‌های بین شهری که در سال قبل فاقد جایگاه مشخصی بودند از دیگر اقداماتی است که انجام شده و جاده این پارکینگ از جاده اصلی پایانه نیز جدا شده است.

وی اظهار داشت: برای ماشین‌های سواری نیز پارکینگ بزرگی که گنجایش دو برابری نسبت به پارکینگ قبل را دارد احداث کرده‌ایم و همچنین ساماندهی پارکینگ‌های داخل شهر مهران را نیز در دستور کار قرار داده و اقدام لازم انجام شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه مکان‌هایی نیز برای استقرار و اسکان موقت تدارک دیده شده گفت: هم اکنون 100 گیت در پایانه مرزی آماده ارائه خدمات است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها