أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۴۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
با توجه به ابلاغیه جدید رئیس جمهور درباره تعیین تکلیف سازمانهای اداری و استخدامی و برنامه و بودجه، در مراکز استانی وضعیت این سازمان همچنان در ابهام است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بعد از تفکیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ایجاد دو سازمان جدید اداری و استخدامی و برنامه و بودجه، همچنان وضعیت این دو سازمان در استانها به طور مشخص، تعیین نشده است.

بر اساس ابلاغیه جدید رئیس شواری عالی اداری، تفکیک دو حوزه بودجه و اداری، استخدامی در استانها قرار است با توافق روسای دو سازمان جدید الاتاسیس، انجام شود. در واقع تا زمان حصول این توافق سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استانها به همان شکل سابق، فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است، در ماده 7 این ابلاغیه آماده است، تفکیک دو حوزه «اداری و استخدامی» و «برنامه و بودجه» در استان‌ها، متعاقبا با توافق روسای دو سازمان انجام خواهد شد. تا زمان تفکیک واحدهای استانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها کماکان با همان ساختار و وظایف مربوط به فعالیت خود ادامه می‌دهند. رئیس سازمان‌های استان توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه تعیین می‌شود و معاونین و مسئولین حوزه اداری و استخدامی سازمان‌های استان توسط رئیس سازمان اداری و استخدامی انتخاب و توسط رئیس سازمان استان منصوب می شود.

به گزارش تسنیم، سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ابتدای دولت یازدهم با تلفیق دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی  شکل گرفت. در سال 95 نیز سازمان مدیریت مجددا تفکیک شد و دو سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی ایجاد شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها