يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۴۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي پايتخت از اعمال جريمه براي ماشين‌هاي كاربراتوري تا زمان از رده خارج شدن اين خودروها خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار سيد تيمور حسيني در خصوص تكليف ماشين‌هاي كاربراتوري كه فاقد معاينه فني هستند، گفت: تكليف روشن است و بايد از رده خارج شوند.
 
وي افزود: تا زماني كه ماشين‌هاي كاربراتوري از رده خارج نشوند، اعمال جريمه صورت مي‌گيرد.
 
رئيس پليس راهور تهران بزرگ در پاسخ به اين سوال كه آيا در صورت داشتن معاينه فني و همراه نداشتن برگه معاينه، دو جريمه اعمال مي‌شود؟ گفت: تنها يك فقره جريمه براي همراه نداشتن برگه معاينه فني اعمال مي‌شود.
 
حسيني در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه آيا خودروهاي توليد سال 90 هم بايد براي اخذ معاينه فني اقدام كنند يا خير؟ اظهار داشت: اين موضوع بستگي به ماه توليد خودرو دارد، اگر زمان توليد از 5 سال گذشته باشد بايد براي اخذ معاينه فني اقدام شود.
 
اين در حالي است كه در حال حاضر تعداد زيادي خودروي كاربراتوري در ناوگان حمل و نقل عمومي نظير تاكسي‌هاي پيكان و پيكان وانت ايفاي نقش مي‌كنند كه به اين ترتيب و به گفته رئيس پليس راهور تهران تا زمان اسقاط قرار است هر روز جريمه شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها