أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۴۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
ارتش سوريه با به هلاكت رساندن ۱۵ تروريست، حمله النصره به حومه قنيطره را دفع كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العهد، ارتش سوريه در ادامه عمليات عليه گروههاي تروريستي، 15 تروريست عضو جبهه النصره را كه قصد داشتند به اطراف برخي از مناطق ارتش در اطراف كروم الكشه در جنوب روستاي حضر در حومه قنيطره نفوذ كنند به هلاكت رساند.

در اين بين ارتش سوريه با موشك زمين به زمين يك دستگاه تانك گروههاي تروريستي را در خان الشيخ در غوطه غربي دمشق منهدم كرد.

ارتش سوريه يك دستگاه بولدوزر گروههاي تروريستي را در درعا با موشك زمين به زمين هدف قرار داد و آن را  منهدم كرد. ارتش سوريه همچنين يك مقر گروههاي تروريستي را در محله الحمادين هدف قرار داد كه در پي آن شماري از تروريستها كشته و يا زخمي شدند. همچنين يك گروه مسلح در محله السيبه و حاره البجابجه واطراف ساختمان پست در درعا البلد هدف قرار گرفت و شماري از افراد آن كشته و يا زخمي شدند.

همزمان با اين تحول جنگنده‌ها و توپخانه ارتش سوريه مراكز تجمع تروريستهاي داعشي در الحويقه و البغيليه و حي العمال و الرصافه و در اطراف فرودگاه نظامي و كوههاي الثرده در شهر ديرالزور را هدف  قرار دادند كه در پي اين حملات يك مقر فرماندهي تروريستها كشته و شماري از آنها كشته شدند.

و خبر ديگر اينكه ارتش سوريه مراكز تجمع تروريستها و مقرهاي آنها را در وادي سليم در شرق روستاي القنيطرات  و در روستاي كفرلاها در منطقه الحوله را هدف قرار داد كه در پي اين حمله شماري از آنها كشته و زخمي شدند.

شماري از عناصر مسلح يگانهاي حمايت كرد در پي انفجار بمب در جاده بين ناحيه اليعربيه و شهر القامشلي در نزديكي روستاي الجنيديه در حومه شمالي الحسكه كشته و زخمي شدند.

مركز موسوم به ديده‌بان حقوق بشر اعلام كرد كه 13 فرد مسلح وابسته به گروه موسوم به ارتش آزاد كه در عمليات درع الفرات تركيه مشاركت دارند در حومه شمالي حلب كشته شدند.

در پي حمله خمپاره‌اي گروههاي مسلح به شهر محرده در حومه شمال غربي حماه، دو نفر كشته و يك زن زخمي شد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها