أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۴۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
سلطاني‌فر امروز به عنوان وزير پيشنهادي ورزش به مجلس معرفي شد.

به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: هفته گذشته محمود گودرزي از سمت خود در وزارت ورزش استعفا كرد و بعد از يكي دو روز حسن روحاني رئيس‌جمهوري كشورمان در حكمي نصرالله سجادي معاون قهرماني وزارت ورزش را به عنوان سرپرست معرفي كرد تا گزينه وزارت ورزش به مجلس معرفي شود.

امروز (يكشنبه) رئيس‌جمهور مسعود سلطاني‌فر را براي دومين بار به مجلس براي وزارت ورزش معرفي كرد. در ابتداي تشكيل دولت يازدهم سلطاني‌فر به مجلس معرفي شد و با 117 راي موافق، 148 رأي مخالف و 18 رأي ممتنع موفق به كسب راي اعتماد از مجلس نشد.

سلطاني‌فر پيش تر در دوره رياست مصطفي‌هاشمي‌طبا در سازمان تربيت‌بدني به عنوان قائم‌مقام به مدت 2 سال فعاليت داشت و در آن دوره بود كه تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني 1998 صعود كرد.

سلطاني‌فر در سال‌هاي 74 و 75 همزمان معاونت مالي سازمان‌ تربيت‌بدني را نيز برعهده داشت و عضو هيأت علمي مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام بود.

داراي مدرك كارشناسي ارشد علوم سياسي است و سابقه همكاري با حسن روحاني را دارد و به عنوان مسئول كميته ورزش روحاني فعاليت كرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها