امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۸۴۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
يك موقعيت نصف و نيمه و ديگر هيچ. اين سهم سردار بود از بازي مقابل اتلتيكو مادريد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ايران ورزشي، هافبك‌هاي روستوف هرگز موفق نشدند او را تغذيه كنند تا در روزي كه نمايندگان باشگاه مارسي فرانسه در ورزشگاه حضور داشتند چيزي عايد سردار نشود. قبل از بازي او را با تورس مقايسه كردند و اين بازي را دوئل او و ال نينو. سردار اما خسته است از اين همه مقايسه. يك روز با زلاتان، يك روز مسي و حالا تورس. او در گفتگويي به سوال‌هايي در همين رابطه، پيشنهاد مارسي و ويارئال و البته داشتن عكاس اختصاصي پاسخ مي‌دهد.

اتلتيكومادريد و روستوف. بازي سختي بود. نه؟
 واقعا سخت بود چون اتلتيكو مادريد جزو سه تيم برتر باشگاهي در جهان است و ما هم پيش بيني مي‌كرديم كه حتي در زمين خودي بازي مشكلي پيش رو داشته باشيم. طبق پيش‌بيني اين بازي سخت هم از آب درآمد.
سخت تا اين حد كه فقط يكي دو بار به محوطه جريمه اتلتيكومادريد برسيد؟
 يكي دو بار نه، بيشتر از اينها روي دروازه حريف فشار آورديم.
اما بازي در اختيار اتلتيكو مادريد بود.
 خب بازيكنان آنها همگي در پست خود بهترين بازيكنان فوتبال جهان به حساب مي‌آيند. به همين دليل سطح دو تيم تفاوت داشت اما ما هم موقعيت‌هايي داشتيم كه اگر باهوش بوديم مي‌توانستيم دروازه اتلتيكومادريد را باز كنيم.
مثل همان موقعيتي كه در دقيقه ۱۸ از دست دادي؟
 دقيقا. موقعيت خوبي نصيبم شد. پولوز توپ را پشت محوطه جريمه به من سپرد اما عجله كردم و توپ به پاهايم نگرفت. حيف شد، چون مي‌توانستم گل بزنم.
همانطور كه گفتي ستاره‌هاي اتلتيكو مادريد در پست‌هاي خود جزو بهترين بازيكنان جهانند. كيفيت آنها را چطور ديدي؟ بخصوص گريزمان و تورس كه تقريبا هم پستي تو هستند؟
 من به بازي خودم فكر مي‌كردم و نه حريف. كاري نداشتم چه كسي روبه‌روي من است و چه كسي نيست. البته بازي گريزمان را در اين ديدار نپسنديدم. تورس بهتر از او بود و البته گودين كه در خط دفاع فوق‌العاده كار كرد. به نظر من گودين بهترين دفاع وسط فوتبال جهان است، چون تمام خصوصيات مثبت را يك جا دارد.
گفتي تورس. خيلي از رسانه‌ها قبل از بازي سبك فوتبال تو را با او مقايسه كردند.
 تورس بازيكن بزرگي است و سطحش هم بالا اما خسته شدم از مقايسه. يك روز مسي، يك روز زلاتان و يك روز هم تورس. دوست ندارم با كسي مقايسه شوم و اين را هم بارها گفته‌ام.
جايزه بهترين بازيكن ماه روستوف را هم دريافت كردي. اين اتفاق چقدر روي تو تاثير مي‌گذارد؟
 خيلي چون به من انگيزه مي‌دهد تا از اين بهتر شوم و بهترين بازي‌ها را در تركيب روستوف به نمايش بگذارم.
شايد هم به اين خاطر است كه ويارئال اسپانيا و مارسي فرانسه براي جذبت اقدام كرده‌اند. تازه از آلمان هم خبر رسيده كه الكساندر نوري، سرمربي ايراني- آلماني وردربرمن هم تو را نشانه گرفته تا به بوندس ليگا بروي.
 در مورد مارسي بايد بگويم اصلا خبر نداشتم كه نمايندگان اين باشگاه در ورزشگاه بودند و بعدا متوجه اين اتفاق شدم. در مورد ويارئال و وردربرمن هم چيزي نمي‌دانم. من با باشگاه روستوف قرارداد دارم و همه سعي و تلاشم اين است كه بتوانم در اين تيم مفيد باشم. هنوز چيزي درباره آينده‌ام نمي‌دانم و تصميمي هم در اين خصوص نگرفته‌ام. به همين دليل به اين مساله فكر هم نمي‌كنم تا ببينيم در زمستان چه اتفاقي رخ خواهد داد.
به نظرت روستوف شانس دارد حداقل به ليگ اروپا صعود كند؟
 چرا نتوانيم؟ تيم ما تا اين مرحله آمده و به دور گروهي ليگ قهرمانان رسيده و اگر هم شانس صعودمان به مرحله بعدي خيلي كم باشد، بايد تلاش كنيم تا در گروه‌مان سوم شويم و به ليگ اروپا برويم. اين كار شدني است و مي‌توانيم انجامش بدهيم.
و سوال آخر درباره عكاس اختصاصي. واقعا اين خبر درست است كه تو و سعيد عكاس اختصاصي داريد؟
 اين اخباري كه منتشر مي‌شود واقعا عجيب و خنده دار است. نمي‌دانم اين شايعه را از كجا در آورده‌اند. لطفا شما هم بنويسيد كه اين خبر واقعيت ندارد و من عكاس اختصاصي ندارم.

سايت sov روسيه در گزارشي پيرامون پيشنهاد مارسي به سردار آزمون نوشت: «سردار آزمون چهارشنبه شب با اطلاع از حضور نمايندگان باشگاه فرانسوي مارسي تلاش زيادي كرد تا توانايي‌هايش را به نمايش بگذارد. اين بازيكن سخت مورد توجه مارسي قرار دارد و در اين راه دو تن از نمايندگان باشگاه فرانسوي مذاكرات اوليه با روستوف را آغاز و حتي پيشنهاد خود را ارائه دادند تا زمينه جذب آزمون را فراهم كنند.» بنا به ادعاي روس‌ها با توجه به حل شدن موقتي مشكلات مالي، باشگاه روستوف تمايل چنداني به فروش آزمون نشان نداده اما از آنجا كه مارسي سخت به دنبال شكار سردار است و حاضر شده پيشنهاد مالي‌اش را بالاتر ببرد.
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها