کد خبر: ۳۹۸۴۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
يك مقام عراقي از نزديك شدن نيروهاي مشاركت كننده در نبرد آزادسازي موصل از اشغال داعش حومه اين شهر خبر داد و اعلام كرد نيروهاي عراقي تا ۵ كيلومتري موصل پيشروي كرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، «كريم سنجاري» وزير امور داخلي اقليم كردستان عراق، شامگاه شنبه در گفت‌وگو با «رويترز» اعلام كرد كه نيروهاي عراقي در پي آزادسازي شهر «الحمدانيه»، هم اينك در 5 كيلومتري موصل قرار دارتد و نبرد عليه داعش طبق برنامه پيش مي‌رود.
 
شهرستان الحمدانيه، كه روز شنبه از اشغال تروريسم داعشي آزاد شد، به دليل نزديكي با موصل در واقع كليد آزادي اين شهر محسوب مي‌شود و براساس برنامه‌هاي ارتش عراق در آينده مهم‌ترين جبهه براي ورود نيروهاي عراقي به اين شهر خواهد بود.
 
كريم سنجاري خاطرنشان كرد كه «نشانه‌ها از تمرد داعش در موصل حكايت دارند». طبق گفته وي، «ابوبكر البغدادي» رهبر داعش، پنجشنبه گذشته در موصل آفتابي شده است در حالي‌كه عناصر مسلح اين گروه تروريستي را به نبرد در برابر نيروهاي عراقي تشويق مي‌كرد.
 
وزير امور داخلي اقليم كردستان عراق به گزارش‌ها درباره حمله برخي اهالي موصل به گروه تروريستي داعش و كشته شدن برخي از عناصر آن در خيابان‌هاف اشاره كرد و متذكر شد كه برخي از عناصر تروريستي تلاش مي‌كردند فرار كنند ولي اين گروه آنها را اعدام كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها