أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۴۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
اين سريال كه جديدترين محصول سازمان هنري رسانه اي اوج است، هم اكنون در مرحله پيش توليد به سر مي‌برد و كار انتخاب عوامل آن در حال پيگيري است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، اطلاعات جديدي از سريال الف ويژه سيروس مقدم منتشر شد.

اين سريال كه جديدترين محصول سازمان هنري رسانه اي اوج است، هم اكنون در مرحله پيش توليد به سر مي‌برد و كار انتخاب عوامل آن در حال پيگيري است.

بر همين اساس تا كنون نويسنده، طراحي صحنه و لباس،طراحي گريم، فيلمبرداري، تداركات و... قطعي شده و قرار است عباس بلوندي بعنوان طراح صحنه و لباس، پرويز كاظم لو بعنوان مدير تداركات، محمود محمد طائمه در سمت مدير توليد در اين سريال حضور داشته باشند.

فرشاد گلسفيدي نيز بعنوان مدير فيلمبرداري و مجيد اسكندري نيز بعنوان طراح گريم در سريال «هنگام بيداري» حاضر خواهند بود.

گفتني است سريال الف ويژه «هنگام بيداري» به تهيه كنندگي حبيب الله والي نژاد و كارگرداني سيروس مقدم محصول سازمان اوج است كه به مقطع تاريخي مقاومت مردم بوشهر در برابر انگليسي‌ها و شخصيت آيت الله سيد عبدالحسين لاري مي‌پردازد و هم اكنون در مرحله انتخاب و تعيين عوامل به سر مي‌برد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها