يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۴۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
تیم استقلال ایران هم هفت سال پیش بدلیل نقص مدارک و عدم ارسال بموقع آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا، با حکم ای اف سی از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد.
به گزارش پایگاه 598، کنفدراسیون فوتبال آسیا طی اعلامیه ای باشگاه معروف الاتحاد عربستان را از حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان محروم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه الاتحاد عربستان به خاطر ارایه ندادن مدارک لازم جهت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا،از حضور در فصل جدید این مسابقات محروم شد.

الاتحاد در این باره قرار است یک نشست خبری برگزار کند و پاسخ های لازم را ارائه دهد.

تیم استقلال ایران هم هفت سال پیش بدلیل نقص مدارک و عدم ارسال بموقع آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا، با حکم ای اف سی از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد.

الاتحاد عربستان هم به بلای استقلال دچار شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها