يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۴۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
تراکتوری ها غیر از لیست دقایق وقف بازی ، مدعی هستند که اکبریان در صحنه اخراج امیر قلعه نویی به اشتباهاتش اعتراف کرده است. او هنگامی که به سمت سرمربی تراکتورسازی آمده، به او گفته: «انسان جایزالخطا است و من هم اشتباه می کنم اما شما بفرمایید بالا!»
به گزارش پایگاه 598، نبرد تراکتورسازی و فولاد بازی بسیار مهیج و تماشایی بود؛ مسابقه ای که از سرعت بالایی برخوردار بود و توپ به زیبایی به گردش در می آمد و گل های زیادی هم به ثمر رسید با این تراکتوری ها مدعی هستند وقفه های پرتعداد این مسابقه و البته اشتباهات داور در برخی صحنه ها سبب شد تا جنجال هایی ایجاد و در نهایت منجر به اخراج امیر قلعه نویی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تراکتورسازی بعد از بازی در نشست خبری به صورت کوبنده به انتقاد از محمدرضا اکبریان پرداخت و عملکرد او را محکوم کرد. این جملات قلعه نویی را بخوانید: «این داور در این فصل دو بار برای ما سوت زده و هر دو بار اشتباه داشته . در پنالتی اعتراضی به داور نداشتم اما وسط زمین 20 سوت اشتباه برای ما زده شد. من به داور می‌گویم بازیکن سرش پایین آمده، می‌گوید بفرمایید بالا! باید فیلم قضاوت داور را ببینند تا در خصوص او تجدیدنظر کنند. برخی‌ها فغانی نمی شوند اما می‌خواهند این شکلی خود را مطرح کنند.»

تراکتورسازی علیه داور بازی اش سند منتشر کرد!

تراکتوری ها اعتقاد دارند که در بازی با فولاد با سوت های داور و البته بیش از حد افتادن بازیکنان فولاد روی زمین، دقایق زیادی از وقت بازی تلف شده است. آنالیزور تراکتورسازی با بررسی دقیق صحنه های داوری به این نتیجه رسیده که فقط در نیمه دوم مسابقه حدود 10 دقیقه زمان تلف شده که داور فقط 4 دقیقه اعلام کرده است.
 
ادعای تراکتوری ها درباره زمان های تلف شده در ذیل آمده است:

دقیقه 46:10 ضربه کرنر ( 50 ثانیه)
دقیقه 48:40 خطا (30 ثانیه)
دقیقه 50:24 خطا ( 30 ثانیه)
دقیقه 59:00 خطا ( 20 ثانیه)
دقیقه 62:05 پنالتی ( 1 دقیقه و 10 ثانیه)
دقیقه 63:30 گل فولاد ( 50 ثانیه)
دقیقه 65:00 گل تراکتور ( 30 ثانیه)
دقیقه 68 خطا ( 30 ثانیه)
دقیقه 68:45 خطا ( 20 ثانیه)
دقیقه 69:40 خطا (45 ثانیه)
دقیقه 70:50 مصدومیت ( یک دقیقه و 20 ثانیه)
دقیقه 80:50 تعویض ( 40 ثانیه)
دقیقه 81:45 مصدومیت ( یک دقیقه و 30 ثانیه)  
دقیقه 87:08 تعویض ( 10 ثانیه)
دقیقه 87:30 ( 25 ثانیه)
دقیقه 89:25 خطا ( 25 ثانیه)
دقیقه 90+ 1:30 خطای سعید آقایی و اخراج قلعه نویی ( 2 دقیقه)

به طور کلی تراکتوری ها اعتقاد دارند اکبریان با تعدد سوت های خود اصطلاحا باعث گرفته شدن نفس تیم تبریزی شده و این تیم نتوانسته به بازی همیشگی خود ادامه دهد. 
تراکتوری ها مدعی هستند که اکبریان در صحنه اخراج امیر قلعه نویی به اشتباهاتش اعتراف کرده است. او هنگامی که به سمت سرمربی تراکتورسازی آمده، به او گفته: «انسان جایزالخطا است و من هم اشتباه می کنم اما شما بفرمایید بالا!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها