أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۴۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
نمایندگان تهران و ارومیه به وزیر امور خارجه لزوم برخورد از مجاری قانونی با کشور امارات عربی راجع به ادعای مالکیت این کشور بر جزایر ایران اسلامی را متذکر شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،‌ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (دوم آبان ماه 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور نمایندگان تهران و ارومیه به وزیر امور خارجه لزوم برخورد از مجاری قانونی با کشور امارات عربی راجع به ادعای مالکیت این کشور بر جزایر ایران اسلامی را متذکر شدند.

علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور نمایندگان تهران و ارومیه در تذکری به رئیس‌جمهور و وزرای خارجه، بهداشت، کشور و نیرو خواستار توضیح علت تساهل وزارت نیرو در مسئله ورود فاضلاب به دریاچه خزر و دریاچه ارومیه شدند.

جبار کوچکی‌نژاد و ذبیح‌الله نیک فر نمایندگان رشت و لاهیجان در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت لغو مجوز موسسات اقتصادی و بلاتکلیفی مردم در دریافت سپرده‌های خود و در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت عدم توجه به قانون راجع به اولویت استخدام نیروهای پیش‌ دبستانی و خرید خدمات شدند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به وزیر امور خارجه لزوم تذکر جدی به آقای مسعود بارزانی در سفر به ایران راجع به قطع رابطه با رژیم صهیونیستی و عدم حمایت از جریان‌های تروریستی را متذکر شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اوکی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
حتما ظریف تذکر مسئولانه و مقتدرانه داده و مسئول جزیره کوچک امارات هم چشم گفته و بارزانی نیز به خاطر تذکر ظریف! خوشحال شده و می گوید چشم قربان!
ظریف اصولا در این قد و اندازه نیست و نبوده نخواهد بود کما اینکه برادر حسن! نیز نیست.
نهیب را به وقتش سردار عزیزمان حاج قاسم توام به عمل خواهد داد!
ظریف و مریف فقط بیش از این خرابکاری نکنند،مایه مسرت است!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها