أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۴۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر دوشنبه سوم آبان به ریاست معاون اول رییس جمهوری و با حضور نمایندگان قوای سه گانه برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر دوشنبه سوم آبان به ریاست معاون اول رییس جمهوری و با حضور نمایندگان قوای سه گانه برگزار خواهد شد.
 
در این جلسه سازمان بازرسی کل کشور گزارشی در ارتباط با موضوع املاک نجومی شهرداری تهران و اقدامات انجام شده ارائه خواهد کرد.
 
همچنین دیوان محاسبات کشور نیز در خصوص گزارش قرائت شده در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پیرامون پرداختی های غیرمتعارف، به ارائه توضیحاتی خواهد پرداخت.
در این نشست همچنین قرار است وزارت دادگستری درباره روند پیشرفت و تکمیل خودارزیابی فصول 2 و 5 کنوانسیون مبارزه با مفاسد و سایر اقدامات مرتبط، گزارشی را ارائه کند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، ارائه گزارش کارگروه فراقوه ای مبارزه با زمین خواری در خصوص طرح سامانه جامع زمین و بررسی و تصویب متن پیشنهادی مصوبه سامانه جامع مجوزها و استعلامات حوزه زمین از دیگر موضوعات در دستور کار این جلسه خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها